چند هفته پیش بود که گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. نسخه آزمایشی اندروید O از همان روز در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفت. اما زمان دقیقی برای انتشار نسخه اصلی این اندروید O عنوان نشد. طبق شایعاتی که پیش‌تر مطرح شده بود انتظار می‌رفت در نیمه اول ماه آگوست نسخه جدید اندروید منتشر شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۷۱
نسخه کامل اندروید O ، سی مرداد منتشر می‌شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل ز دیجی‌رو، بر اساس گزارشی که AndroidPolice منتشر کرده، گوگل به احتمال بسیار زیاد روز 21 آگوست اندروید O را برای گوشی پیکسل عرضه خواهد کرد. در ادامه گزارش عنوان شده نسخه اصلی اندروید O نیز در همان روز منتشر خواهد شد. Evan Blass نیز تایید کرده که نسخه جدید اندروید در هفته آینده منتشر خواهد شد و تاریخ احتمالی آن را نیز روز 21 آگوست مطابق با 30 مرداد اعلام کرده است.

با در نظر گرفتن این موارد تا آخر این ماه شاهد عرضه نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید خواهیم بود. در زمان معرفی اندروید O مشخص شد کارهای زیادی روی آن صورت گرفته و ویژگی‌های جالبی به آن افزوده شده است. حال باید منتظر ماند و دید کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چه زمانی اندروید O را برای محصولاتشان عرضه می‌کنند. گوشی‌های پیکسل و نکسوس نخستین گوشی‌هایی خواهند بود که جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل را دریافت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها