میان رده جدید موتورولا؛

تصاویر و مشخصات موتو ایکس 4 منتشر شد

پس از شایعات فراوانی که در هفته‌های گذشته در مورد گوشی میان رده جدید موتورولا منتشر شد، سرانجام امروز تصاویر اصلی موتو ایکس 4 همراه با مشخصات آن منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۳
تصاویر و مشخصات موتو ایکس 4 منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، اکثر اطلاعات منتشر شده همانند مشخصاتی بود که پیش‌تر در شایعات منتشر شده بودند.

تصویر منتشر شده مربوط به این گوشی را مشاهده نمایید:

تصاویر و مشخصات موتو ایکس 4 منتشر شد. همانطور که می‌بینید موتو ایکس 4 تنها در دو رنگ بادمجانی و مشکی عرضه خواهد شد. البته امکان دارد در ماه‌های آینده رنگ‌های جدیدی از این گوشی نیز عرضه شوند. از لحاظ طراحی، موتو ایکس 4 بسیار شیک و زیباست. قاب رویی و پشتی این گوشی با در نظر گرفتن میان رده بودن موتو ایکس 4، بسیار جذاب می‌باشند.
مشخصات موتورولا موتو ایکس 4 را در جدول زیر مشاهده نمایید:
صفحه نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن 1920 * 1080
پردازنده اسنپدراگون 630
پردازنده گرافیکی ادرنو 508
رم 3 / 4 گیگابایت
حافظه داخلی 32 / 64 گیگابایت
باتری 3000 میلی آمپر
دوربین اصلی دوگانه 12 + 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
قیمت 412 دلار

این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد، مدل دارای حافظه 32 گیگابایتی همراه با 3 گیگابایت رم و مدل دارای حافظه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم. به طور کلی می‌توان گفت مشخصات موتو ایکس 4 به عنوان یک گوشی میان رده بسیار خوب و قدرتمند هستند. از طرفی استفاده از دوربین دوگانه و دوربین سلفی با کیفیت در این گوشی باعث شده تا ارزش خرید آن بیشتر شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه موتو ایکس 4 اعلام نشده، ولی احتمالا شاهد عرضه این گوشی در سه ماهه پایانی سال 2017 خواهیم بود.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها