محافظت از خانه و زندگی از چندین هزارسال پیش مرسوم بوده و آدمیزادها انجام این‌کار را در اولویت خود قرار می‌دادند. گذاشتن حیوانات زبان‌ بسته برای نگهبانی از خانه‌مان دیگر منسوخ شده و جایش را روش‌های نوینی گرفته است. استفاده از دوربین‌های تحت شبکه یکی از بهترین روش‌های محافظت از منزل‌تان هستند. آن‌ها با چشمان تیزبین خود تمام زوایای خانه را زیرنظر دارند و حتی پرواز یک مگس کوچولو را ضبط می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۶
بهترین دوربین‌های تحت شبکه در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد 96) + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، ما در این لیست چندتا از این دوربین‌ها را در رنج‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم تا در بازار پرزرق و برق گم نشوید. اگر می‌خواهید با این تیزبین‌ها آشنا شوید٬ پس با کلیک همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.
1- دوربین تحت شبکه ریولینک مدل Argus

اتصال این مدل از طریق وای-فای است و با کیفیت فول اچ‌دی و نرخ 15 فریم‌برثانیه ویدیو ضبط می‌کند. همچنین می‌توانید٬ انرژی آن را از طریق باتری CR123 A تامین کنید و یا این انرژی را برای روز مبادا نگه دارید. ضمنا زاویه دید این دوربین 130 درجه است. یکی از قابلیت‌های جذاب آن دید در شب است. البته نه از آن معمولی‌هایش٬ بلکه تا عمق 10 متر قادر است که فضا را کاوش و موارد مشکوک را شناسایی کند. امنیت این مدل به‌قدری بالاست که به‌همین آسانی‌ها و فقط با نصب چند نرم‌افزار هک نمی‌شود.

سنسورهای گوناگون در این دوربین تحت شبکه گرد هم آمده‌اند تا کوچک‌ترین حرکات ضبط شوند و خلاصه هیچ‌چیز از چشمان این عقاب دور نمی‌ماند. این وسیله به محض تشخیص حرکت٬ به صاحبان خانه هشدار می‌دهد و آن‌ها را خبردار می‌سازد. این دوربین به گواهینامه IP65 مجهز شده تا با استفاده از آن بتوانید٬ Argus را در بیرون خانه نیز نصب کنید چرا که ضد آب است!

حدود قیمت: پانصد و شصت هزار تومان
2- دوربین تحت شبکه شیائومی مدل YI Dome

این محصول قابلیت چرخش دارد و این یک قابلیت ویژه است و خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زاویه دید این مدل 130 درجه است که از زاویه دید انسان نیز بیش‌تر است. ویژگی دید در شب به این دوربین آمده تا در هوای تاریک نیز مشکلی در عملکرد پیدا نکند و به جستجوی خود ادامه دهد. منبع تغذیه هم آداپتور برق است و از آن نیرو می‌گیرد. ناگفته نماند که YI Dome با سیستم‌عامل‌های آی‌او‌اس و اندروید سازگار است و رابطه خوبی با دیگر سیستم عامل‌ها ندارد. ضمنا اگر سوژه‌ای جلوی این دوربین خودنمایی کند٬ این مدل آن را (تا آن‌جایی که قادر باشد) تعقیب می‌کند و اگر لازم باشد به شما هشدار می‌دهد. این دوربین دارای درگاهی برای ورود کارت حافظه است که تا 32 گیگابایت قابل افزایش است. لازم به ذکر است که رزولوشن فیلم‌های این محصول اچ‌دی است و کم‌و‌بیش راضی‌کننده است.

حدود قیمت: سیصد و هشتاد هزار تومان
3- دوربین تحت شبکه Foscam مدل FI9800P

اگر محصولی می‌خواهید که هم امنیت خانه یا محل‌کارتان را تامین کند و هم زیبا و چشم‌نواز باشد٬ این مدل را خریداری نمایید. چراکه پوشش نقره‌ای و فلزی‌ای دارد که با تم مغازه یا فرشگاه شما ست می‌شود و در کنجی می‌درخشد. اما فکر نکنید که این دوربین به همین ویژگی خلاصه می‌شود. این محصول از طریق اتصال بی‌سیم یا باسیم به شبکه کامپیوتری وصل می‌شود و هشدارها و ویدیوها را به آن ارسال می‌کند. سایز حسگر تصویر هم برابر با 1 مگاپیکسل و از نوع CMOS است. مقدار زاویه دید هم 75 درجه است و مقدار خوبی در این رنج قیمتی به‌حساب می‌آید. قابلیت دید در شب در این مدل کمی فرق دارد. این دوربین می‌تواند تا 20 متر درون تاریکی را کاوش کند و کوچک‌ترین حرکت را تشخیص دهد. همچنین FI9800P از طریق ایمیل و FTP به شما هشدار می‌دهد. خوشبختانه این دوربین خوش‌ساخت توانسته گواهینامه IP66 را کسب کند تا با استفاده از آن بتوانید٬ در بیرون خانه و محیط‌های با رطوبت بالا هم از این مدل بهره ببرید. این محصول زیبا هم با نرخ 23 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری می‌کند. خلاصه اگر دوربینی برای محیط بیرون می‌خواهید٬ FI9800P انتخاب بسیار مناسبی است.

حدود قیمت: سیصد و شصت هزار تومان
4- دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Yi Home Camera

بازهم مدلی از این شرکت بزرگ مهمان لیست ما شد. محصولی که از طریق شبکه بی‌سیم (وای-فای) به کامیپیوتر وصل می‌شود و هشدارهای لازم را اطلاع می‌دهد. همچنین حسگر این مدل از نوع CMOS بوده و قادر است با رزولوشن اچ‌دی عکس‌برداری کند و با همین کیفیت و با نرخ 30فریم‌برثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. یکی از قابلیت‌های جذاب این محصول٬ قابلیت زوم 4 برابری روی محیط و سوژه است. این زوم از نوع دیجیتالی بوده و عملکرد قابل قبولی دارد و ناامیدتان نمی‌کند. قابلیت دید در شب به این دوربین خوش‌قیمت افزوده شده تا Yi Home Camera پکیجی کامل را تشکیل دهد و دل کاربران را ببرد.

ضمنا حافظه این مدل را می‌توانید با استفاده از درگاه میکرو اس‌دی افزایش دهید. با نرم‌افزاری که این کمپانی درنظر گرفته٬ قادر هستید که تصاویر ضبط شده را به‌صورت لحظه‌ای روی اسمارت‌فون خود مشاهده کنید. زاویه دید این محصول هم 111 درجه است و محوطه بزرگی از خانه یا محل‌کار شما را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است که با استفاده از این دوربین٬ می‌توانید چت‌های اینترنتی باکیفیتی را تجربه کنید و این را باید مدیون سازگاری خوب Yi Home Camera با اسکایپ و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان باشیم.

حدود قیمت: دویست و سی هزار تومان
5- دوربین تحت شبکه کی‌گارد مدل WA813FPK

کمپانی کی‌گارد در زمره تولید محصول امنیتی مهارت خاصی دارد و دوربین‌های تحت شبکه این شرکت زبانزد خاص و عام هستند. حسگر این مدل از نوع CMOS بوده و 2 مگاپیکسل رزولوشن دارد. لازم به ذکر است زاویه دید این محصول 75 درجه است. کیفیت عکس‌های گرفته شده بسیار بالاست و جزئیات بالایی نیز دارند. قابلیت دید در شب هم به این دیوایس آمده تا با آن بتواند در تاریکی تا عمق 30 متر کاوش و حرکات را با وسواس خاصی ضبط کند. البته این دوربین تحت شبکه در مقابل آب مقاوم است و قادر هستید که از آن در محیط بیرون خانه نیز بهره ببرید.

حدود قیمت: صد و هفتاد هزار تومان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها