پس از بحث‌های طولانی برسر اینترنت و حجم‌های اینترنت و قیمت آنها، چندی پیش به دلیل مصرف بالای اینترنت در کشور، اعلام شد که قرار است اینترنت‌های حجمی برداشته شده و سرویش‌های اینترنتی با حجم‌های نامحدود جایگزین آنها شوند. این طرح اول مرداد به تصویب رسید و امروز قیمت‌ها یا تعرفه‌های این اینترنت نامحدود منتشر شده که در ادامهٔ مطلب توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴۸
تعرفه‌ی جدید اینترنت‌‌های نامحدود  اعلام شد! + جدول قیمت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی ‌رو، صادق عباسی شکوه، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، جزئیات قیمت‌ها و طرح‌های اینترنت نامحدود جدید را اعلام کرد و در رابطه با این مصوبهٔ جدید اعلام کرده‌است:

نرخ‌های جدید بر اساس ۶ مدل سرعت مختلف اینترنت در نظر گرفته شده‌اند و در این طرح تلاش شده که هزینهٔ نهایی اینترنت ماهانه برای کاربران کاهش پیدا کند. همچنین محدودیت ارائهٔ تکنولوژی حذف شده و اپراتورهای مختلف از این به بعد می‌توانند متناسب با تقاضای سرعت کاربران، سرویس‌های VDSL، ADSL و فیبر نوری ارائه دهند.

جزئیات قیمت و طرح‌های جدید اینترنت به شرح زیر می‌باشد:

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات همچنین اعلام کرده است که:

مصوبهٔ جدید به تمام شرکت‌های ارائه دهندهٔ خدمات اینترنت ابلاغ شده و این شرکت‌ها حداکثر ۱ هفته زمان دارند تا این مصوبه را در تعرفه‌های خودشان ابلاغ کنند. در واقع حداکثر از اول شهریورماه، کاربران می‌توانند اینترنت را با سرعت و قیمت متفاوتی دریافت کنند.

صادق عباسی شکوه در رابطه با نحوهٔ نظارت بر واقعی بودن سرعت اینترنت در حال حاضر اظهار کرده است:

کنترل سرعت از کنترل حجم راحتتر بوده و کاملا مشخص است. تا قبل از این اپراتورها اجازه داشتند که تا میزان یک هشتم، سرعت اینترنت کاربر را پایین بیاورند اما در مصوبهٔ جدید این موضوع لغو شده و برای سرعت قابل ارائه به کاربران کف و سقف در نظر گرفته‌ایم و بر روی آن نظارت خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها