فیسبوک از مدت ها پیش رویکرد تازه ای نسبت به محتوای ویدیویی در پیش گرفته و برنامه های بلندپروازانه ای در این زمینه تدوین و اجرا کرده است. اما بزرگترین مشکلی که این شرکت در زمینه توسعه محتوای ویدیویی با آن روبروست، آپلود فیلم ها و ویدیوهای غیرقانونی توسط کاربران در فیس بوک است. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۵۲
راهکار جدید فیسبوک جهت مقابله با انتشار غیرقانونی محتوا

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در برخی موارد دیده شده که نسخه کاملی از جدیدترین فیلم های سینمایی در برخی صفحات فیس بوک آپلود شده و یا بدتر از آن، حجم گسترده ای از ویدیوهای یوتیوب بدون ذکر منبع، در فیس بوک بارگذاری شده اند.
در همین راستا، فیس بوک به تازگی از خرید یک شرکت نوپا با نام Source3 که در زمینه مقابله با انتشار غیرقانونی ویدیوها فعالیت می کند خبر داده است. این شرکت در زمینه توسعه فناوری هایی فعالیت می کند که به وب سایت هایی همچون فیس بوک کمک می کند محتوای شخصی دزدیده شده از افراد و به اشتراک گذاشته شده در اینترنت بدون کسب اجازه از خالق محتوا را شناسایی کنند.
در بیانیه ای که در وب سایت این شرکت انتشار یافته اینطور آمده که " قصد داریم از این به بعد، مسیرمان را با همکاری فیس بوک ادامه بدهیم. از اینکه دانش و تجربه مان را با فیس بوک به اشتراک می گذاریم خرسندیم، چرا که به این ترتیب به دو میلیارد کاربر این شبکه اجتماعی که هر روز محتوای زیادی را به اشتراک می گذارند، خدمت می کنیم."
فیس بوک پیش از این تلاش کرده بود تا به طور مستقل راه حلی برای این مشکل پیدا کند، اما به نظر می رسد که با بی ثمر بودن این اقدامات، این شرکت متوجه شده که به کمک دیگران نیز نیاز دارد و حالا با خرید شرکت Source3، انتظار می رود که حل مشکل انتشار غیرقانونی محتوا در این شبکه اجتماعی سرعت بیشتری بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها