همان طور که می دانید، ایربادهای بی سیم به تازگی به دنیای فناوری راه پیدا کرده اند که یکی از پر سر و صداترین آن ها ایرپاد ساخت شرکت اپل است. اما سامسونگ هم قصد ورود به عرصه تولید ایربادهای بی سیم و رقابت با اپل را دارد. اگر شما هم به دنبال ایربادهای بدون سیم هستید اما به دلایلی محصولی غیر از ایرپاد اپل را می خواهید، خواندن این خبر را در کلیک از دست ندهید.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵۱
سامسونگ قصد دارد رقیب ایرپادهای اپل را همراه با نوت 8 عرضه کند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به تازگی در رسانه های کشور کره اخباری منتشر شده مبنی بر این که که ایربادهای بی سیم سامسونگ همراه با گلکسی نوت 8 به بازار عرضه خواهند شد. سامسونگ تایید کرده که مراسمی در روز 23 آگوست (اول شهریور) برگزار خواهد کرد که در آن از گلکسی نوت جدید خود پرده برداری خواهد کرد. در نتیجه انتظار می رود در این مراسم ایربادهای بی سیم سامسونگ هم معرفی شوند.

اما احتمالاً می دانید که ایرپادهای اپل از سیری پشیبانی می کنند. در خصوص ایربادهای بی سیم سامسونگ باید بگوییم که این محصول از دستیار صوتی و هوشمند این شرکت که با گوشی های گلسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس معرفی شده بود، پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این قرار است قابلیت حذف نویزهای اضافی را داشته باشد و از تکنولوژی نوینی برای تشخیص صدای کاربر از سایر افراد نیز بهره می برد.

از آنجایی که سامسونگ دیگر قصد عرضه اسپیکر مجهز به بیکسبی را ندارد، شنیدن این خبر که ایربادهای بی سیم با پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند این شرکت تولید شوند؛ در شرایطی که بیکسبی هنوز هم قابلیت فهمیدن زبان های مختلف را ندارد؛ بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد و بهتر است فعلاً آن را در حد شایعه بدانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها