اگر شما هم از طرفداران اپل و آیفون باشید، حتما بی‌صبرانه منتظر عرضه جدیدترین محصولات این کمپانی هستید. طبق تجربه‌های گذشته، اصولا اپل هر ساله جدیدترین گوشی‌های همراه خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند، به این معنی که می‌توانیم منتظر رونمایی از iPhone 8، iPhone 7s و iPhone 7s plus تا دو ماه دیگر باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۷
معرفی آیفون 8 اپل احتمالاً در تاریخ 6 سپتامبر + جدول قیمت

به گزارش جام ‌جم آنلاین به نقل از تک شات، درواقع نگهداری تاریخ دقیق رونمایی از این سه محصول به صورت راز برای اپل کار سختی به نظر می‌رسد، مخصوصا با شایعات زیادی که این روزها راجع به این محصولات می‌شنویم.

در حال حاضر تنها اطلاعاتی کلی از ویژگی‌های آیفون 8 در دسترس است. تصویری لو رفته از این محصول جدید اپل نشان می‌دهد که آیفون 8 دارای یک صفحه نمایش OLED بزرگ، طراحی جدیدی با استفاده از شیشه در قسمت جلو و پشت دستگاه، قاب فلزی و هم‌چنین تکنولوژی جدید اسکن سه‌بعدی چهره است که ممکن است جایگزین تکنولوژی اثر انگشت شود و یا هر دوی آن‌ ها به طور همزمان قابل استفاده باشند. اما درباره قیمت احتمالی این سه محصول چه پیش‌بینی‌هایی می‌توان کرد؟

انتظار می‌رود اپل تمام ویژگی‌ های ذکر شده را در آیفون 8 اعمال کرده و آن را به عنوان یک گوشی حرفه‌ای با قیمتی بالا به بازار عرضه کند. هرچند اطلاعات خاصی از قیمت این محصول و دو محصول دیگر در دسترس نیست، اما با توجه به ویژگی‌های این محصولات و مطالعات بیشتر می‌توان حدس‌هایی درباره قیمت آن‌ ها زد. در جدول زیر می‌توانید این قیمت‌ های پیش‌ بینی شده را مشاهده کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها از منابع رسمی منتشر نشده‌اند و صرفا حدسیاتی بر اساس اطلاعات به دست آمده از تاریخچه گوشی‌های آیفون و شایعات اخیر راجع به این سه محصول هستند.

و اما در نهایت، مساله‌ای که بیشترین اطمینان را نسبت به آن داریم، تاریخ عرضه این سه آیفون جدید است. سامسونگ محصول جدید خود یعنی Galaxy Note 8 را در 23 آگوست سال جاری معرفی خواهد کرد؛ با توجه به این که سامسونگ همواره سعی در ربودن گوی سبقت از اپل دارد، می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری گفت که ماه سپتامبر، به احتمال بسیار زیاد زمان عرضه محصولات اپل خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها