شرکت آتاری در E3 2017 نوید عرضه کنسول بازی جدید خود را داده بود و حالا عکس‌ها و اطلاعاتی از این کنسول بازی جدید آتاری منتشرشده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۹
معرفی کنسول بازی  جدید شرکت آتاری + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، شرکت آتاری در سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون زیر نظر شرکت آتاری اینتر اکتیو فعالیت می‌کند. آتاری درزمینهٔ تولید کنسول بازی، بازی‌های ویدئویی و رایانه‌های خانگی فعالیت دارد. پس از مدت‌ها غیبت، آتاری با یک کنسول بازی جدید به میدان آمده است.

شرکت آتاری در E3 2017 خبرهایی در رابطه باعرضه کنسول بازی جدید خود داده بود. پس از E3 2017 تیزری ۲۰ ثانیه‌ای از کنسول بازی جدید آتاری در یوتیوب منتشر شد که در این تیزر مشاهده می‌کنیم که بخشی از متریال استفاده‌شده در این کنسول بازی چوب است و طراحی بی نظیری دارد.

-

-

آتاری دریکی از پست‌های توییتر خود به این نکته اشاره‌کرده که هدف اصلی در طراحی کنسول بازی جدید، سادگی و متفاوت بودن است. دو طرح اولیه برای کنسول بازی جدید آتاری ارائه‌شده است که در هر دو طرح شکل ظاهری کنسول یکسان بوده ولی دریکی از طراحی‌ها از نوار قرمزرنگ برای قسمت جلویی استفاده‌شده و دریکی از طراحی‌ها از پوشش چوب استفاده‌شده است. کنسول بازی جدید دارای اسلات SD Card، پورت HDMI و چهار پورت USB است.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت، زمان عرضه و مشخصات فنی کنسول بازی جدید آتاری منتشرنشده است و باید صبر کنیم تا شرکت آتاری به‌صورت رسمی اطلاعات دقیق‌تری از نسل جدید کنسول‌های بازی خود ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها