یکی از کسانی که پیش از عرضه محصولات جدید به اطلاعات مربوط به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند، اعلام کرده است که گلکسی نوت 8 اواخر ماه آگوست عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۰۷
عرضه زود هنگام گلکسی نوت 8 در پی فروش کند اس 8

به گزارش جم‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، تلفن همراه گلکسی اس 8 موفقیت بزرگی برای سامسونگ بود، زبان طراحی جدید رادیکال این شرکت بازخوردهای مثبتی از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کرد. اما به نظر می‌رسد فروش گلکسی اس 8 آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد پیش نمی‌رود. طبق گزارش‌های رسیده از کره، فروش گلکسی اس 8 با سرعت بیشتری نسبت به گلکسی اس 7 در همان بازه زمانی در حال کاهش است. امسال از پرچم‌دارسامسونگ تنها 9.8 میلیون دستگاه میلیون دستگاه به فروش رفته است درحالی‌که در سال گذشته در همین بازه زمانی 12 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 به فروش رسیده بود.

به همین دلیل این شرکت در استراتژی عرضه گلکسی نوت 8 تغییراتی ایجاد خواهد کرد. گلکسی نوت 8 که طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته پیش‌ازاین اوایل سپتامبر عرضه می‌شد اما به‌تازگی ایوان بلاس، یکی از کسانی که پیش از عرضه محصولات جدید به اطلاعات مربوط به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند، اعلام کرده است که گلکسی نوت 8 اواخر ماه آگوست عرضه خواهد شد.

دلیل این اتفاق به‌جز کاهش فروش گلکسی اس 8 این است که در ماه سپتامبرآیفون‌های جدید معرفی می‌شوند و طبق پیش‌بینی‌ها امسال آیفونی متفاوت از دیگر آیفون‌ها عرضه خواهد شد. به‌عبارت‌ دیگر ممکن است تحت تأثیر رونمایی ازآیفون‌ها، گلکسی نوت های سامسونگ به حاشیه بروند بنابراین سامسونگ تلاش خواهد کرد فبلت بعدی خود را پیش از زمان برنامه‌ریزی‌شده عرضه کند.

اما درهرصورت تجربه نشان داده این اقدام اثربخش نخواهد بود. شاید به یاد داشته باشید که شرکت ال‌جی نیز در زمان عرضه پرچم‌دار سال جاری خود یعنی جی 6 آن را پیش از گلکسی اس 8 وارد بازار کرد و توانست در ابتدا توجهات زیادی را نیز جلب کند اما حال که به وضعیت این تلفن همراه نگاه می‌کنیم می‌بینیم حتی با کاهش قیمت هم فروش خوبی را تجربه نمی‌کند.

بااین‌حال، سامسونگ ممکن است این مانور را با موفقیت انجام دهد. اگر گزارش‌های درز کرده از عرضه جهانی آیفون 8 در ماه نوامبر به حقیقت بپیوندد، سامسونگ می‌تواند به مدت 2 ماه بدون وجود چالش بزرگی (حداقل شرکت اپل) در بازار حضور فعال داشته باشد.

همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش برای ساخت نسخه آزمایشی گلکسی نوت 8 پیش از آگوست است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد و سامسونگ نیز موفق به این کار شود ما شاهد این تلفن همراه در رویداد IFA امسال خواهیم بود که باعث خواهد شد توجه مخاطبان بیشتری به آن جلب شود، چیزی که برای موفقیت پرچم‌دار جدید سامسونگ حیاتی است. مخاطبان قطعاً به مقایسه گلکسی نوت جدید و گلکسی اس 8 پلاس می‌پردازند. باید دید این دو مدل تا چه میزان به هم شباهت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها