با همکاری یک شرکت فعال در زمینه مُد

گوگل یک اپلیکشن طراح لباس توسعه می‌دهد

صفحات لمسی تلفن‌های هوشمند اندروید این دستگاه‌ها را به ابزار کارآمدی برای هر نقاش و طراحی تبدیل کرده است. پنج اپلیکیشن که در این مقاله قصد معرفی آن‌ها به شما را داریم، به شما امکان می‌دهند به‌صورت آزادانه هر طرحی که در ذهنتان است بکشید و خلق کنید،
کد خبر: ۱۰۵۰۳۱۴
بهترین اپلیکیشن‌های هنر و طراحی اندروید در سال 2017

یه گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، درهرزمانی و در هر مکانی. این اپلیکیشن های معرفی‌شده می‌توانند برای افراد متخصص، افرادتازه‌کار و افرادی که مابین این دو گروه قرار دارند، مورداستفاده قرار گیرند. ابزار موردنیاز خود را انتخاب کنید و برای سال‌ها از آن استفاده کنید.
Infinite Painter

این اپلیکیشن یک نرم‌افزار پیشرفته برای نقاشی است که دارای بیش از 80 حالت طبیعی برای قلم‌مو، پشتیبانی از لایه‌ها و حالت ترکیب فتوشاپ، ابزارهایچشم‌انداز، ابزارهای تبدیل، اشتراک‌گذاری و سرویس متصل به عاشقان رنگ است که برای جستجو میان میلیون‌ها رنگ، پالت و الگو استفاده می‌شود.

نقطه قوت این برنامه شباهت و نزدیکی زیاد به نرم‌افزار فتوشاپ بر روی موبایل است با این فرق که تمرکز این اپلیکیشن بر روی نقاشی است.

PaperOne: Paint Draw Sketchbook

اپلیکیشن پیپر وان یک قلم در اختیار شما می‌گذارد که برای رسم و نقاشی بسیار کاربردی است. انواع ابزاری که برای هر طرح نیاز داشته باشید به همراه کتابخانه‌ای از رنگ‌های مختلف در این اپلیکیشن گنجانده‌شده است. این اپلیکیشن محیط کاربری ساده‌ای دارد و می‌تواند مورداستفاده هر نوع کاربری قرار گیرد.

این اپلیکیشن یک جایگزین سبک‌تر و درعین‌حال شایسته برای infinte painterاست.
ibis Paint X

هدف از ارائه این اپلیکیشن تعادل میان کاربری ساده‌ و ابزارهای پیشرفته نقاشی است. استفاده از این اپلیکیشن ساده و درعین‌حال لذت‌بخش است. در عین سادگی اما 142 نوع برس، ازجمله قلم‌های نوک انگشت، قلم دیجیتال، قلم‌مو و برس مسطح در این برنامه وجود دارد.

این اپلیکیشن به شما امکان ایجاد لایه‌های متعدد تا جایی که حافظه تلفن همراه شما اجازه دهد را می‌دهد. لایه‌هایی مانند لایه کدر، لایه ترکیب آلفا، اضافه کردن، کم کردن و غیره.

پارامترهای مختلفی از برس در اختیار شما است که می‌توانید میزان ضخامت، کدورت و زاویه را تنظیم کنید. همچنین یک ویژگی جالب نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید از مراحل کار خود فیلم تهیه‌کرده و به اشتراک بگذارید.
ArtFlow: Paint Draw Sketchbook

اپلیکیشن Artflow یک ابزار طراحی دیجیتال با بیش از 80 قلم‌مو است که با امکانات تنظیم رنگ، خنثی‌سازی نامحدود و ویرایش مجدد، پشتیبانی از حداکثر32 لایه با 11 حالت مختلف ترکیب، امکان دریافت خروجی به‌صورت فایل PSD برای فتوشاپ، حالت رسم تقارن، اشکال هندسی و بسیاری امکانات دیگر،عرضه‌شده است.

رابط کاربری روان است و حس خوبی را در اندروید منتقل می‌کند. این اپلیکیشنتلفن همراه و یا تبلت اندرویدی شما را به یک ابزار طراحی قدرتمند تبدیل می‌کند.
ArtRage: Draw, Paint, Create

این اپلیکیشن که دارای نسخه دسکتاپ نیز است، یک برنامه نقاشی واقعی است که تمام ابزارهای کاربردی نسخه دسکتاپ را در نسخه مخصوص اندروید خود دارامی‌باشد. این برنامه رایگان نیست اما می‌توانید بدون مشکل آن را برای اندرویددریافت کنید. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های هنری دیجیتال ضروری مانند پشتیبانی از لایه‌ها، ابزار پرکننده، حالت ترکیب لایه‌ها، امکان افزودن مرجع و ردیابی تصاویر در هنگام کشیدن و همچنین ترکیب رنگ‌ها در این اپلیکیشن قرارداده‌شده است.

تمام ابزارها به‌نوعی طراحی‌شده‌اند تا نوع عمل ابزار در واقعیت را به نمایش بگذارند. آن‌ها همچنین با یک دیگر و با بوم نقاشی در تعامل هستند که در صورت استفاده از این اپلیکیشن بیشتر متوجه این موضوع خواهید شد. نقطه قوت این برنامه ایجاد حس طبیعی نقاشی کردن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها