مرور اتفاقات بزرگ‌ترین نمایشگاه گیم سال 2017

آسمان پرستـاره E3

اگر دل‌تان برای موج بازی‌های کارتی که با عرضه‌ Hearthstone راه افتاد، تنگ شده یا هنوز مشغول انجام این بازی هستید، شاید بد نباشد بدانید این هفته یک بازی کارتی جدید به اسم Fable Fortune به‌صورت رایگان روی شبکه‌ استیم منتشر خواهد شد، یا احتمالا تا الان که این مطلب را می‌خوانید منتشر شده است!
کد خبر: ۱۰۵۰۰۲۸
افسانه به روایت کارت‌ها

همان‌طور که از اسم آن پیداست، بازی در دنیای مجموعه‌ Fable جریان دارد؛ فرنچایزی که بدون ‌شک یکی از سردمداران دنیاهای فانتزی و منحصر‌به‌فرد در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود و جزو اولین‌هایی بود که انتخاب‌های خیر و شر را به‌صورت معنادار در دل گیم‌پلی و داستان بازی قرار داد. به هرحال در Fable Fortune کارت‌های شما براساس شخصیت‌ها و موجودات نام آشنای دنیای فِیبل طراحی شده‌اند و گیم‌پلی بازی نیز ترکیبی از یک کارت بازی سریع و در عین حال تاکتیکی است. انتخاب بین خیر و شر در این بازی، قدرت‌های ویژه‌ کارت‌ها و حتی خود کارت‌هایی را که به دست می‌آورید، تحت تاثیر قرار می‌دهد. رقابت‌های بازی در چارچوب رویدادهای زماندار و البته لیگ‌های طولانی‌تر تعریف شده و حتی می‌توانید برای شکست دادن باس‌ها، از کمک دوست‌تان به‌صورت یک تجربه‌ Co-Op نیز استفاده کنید.

ضدقهرمان!

دومین بازی هفته عنوانی استراتژی و چندنفره به نام Antihero است که موفق شده جوایز متعددی در جشنواره‌ها و رویدادهای مطرح بازی‌های مستقل به دست بیاورد. داستان بازی مربوط به انگلستان قرون وسطی بوده و شما در نقش یک دزد ماهر و توانا قرار دارید که باید در چارچوب یک گیم‌پلی استراتژی نوبتی اما سریع، به‌صورت آفلاین یا آنلاین با دوستان خود رقابت کرده و تلاش کنید هرچه سریع‌تر جواهرات و گنجینه‌های یک شهر را خالی کنید! دوربین بازی ایزومتریک بوده و نمایی نقشه مانند از شهر را به شما نشان می‌دهد که شخصیت‌ها همچون مهره‌ روی آن حرکت می‌کنند. هدف این است که در انتهای بازی بین دیگر دزدان، بالاترین جایگاه و مقام را برای ربودن دارایی‌های لندن عصر ویکتوریا به دست بیاورید. گرافیک بازی کارتونی و خاص بوده و خشونت چندانی در آن به چشم نمی‌خورد. شما باید ضمن این‌که به مرور منطقه‌های بیشتری از شهر را زیر سلطه خود درمی‌آورید، از آنها در برابر هجوم دزدان گروه‌های رقیب نیز محافظت کنید. این بازی سرگرم‌کننده برای PC منتشر می‌شود.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها