با تفاهم برگزارکنندگان الکامپ ایران و سبیت آلمان، برگزارکننده نمایشگاه سبیت برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۸۷
سبیت به الکامپ ۹۶ می‌آید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک،برگزارکننده‌ی سبیت برای دومین سال پیاپی به نمایشگاه الکامپ می‌آید. این حضور بر اساس توافقات به‌وجود آمده میان برگزارکنندگان دو نمایشگاه سبیت و الکامپ محقق شده است.

با توجه به تجربه‌ی موفقی که برگزارکننده‌ی سبیت در نمایشگاه الکامپ سال ۹۶ داشت و منجر به حضور الکامپ در نمایشگاه امسال سبیت یعنی سبیت ۲۰۱۷ منجر شد، امسال نیز برگزارکنندگان دو نمایشگاه، برگزارکننده‌ی نمایشگاه سبیت برای دومین سال پیاپی حضور خواهد داشت.

باقر بحری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۹۶ در مورد این همکاری و حضور سبیت در ایران گفت:«تجربه موفقی که در الکامپ گذشته با نمایشگاه سبیت داشتیم، انگیزه‌ای برای ادامه و گسترش این همکاری‌ها در الکامپ بیست و سوم شد. در حال مذاکره هستیم تا کیفیت و کمیت روابط میان سازمان، الکامپ و سبیت را گسترش دهیم. غرفه نمایشگاه سبیت در سالن ۳۸ با حضور نمایندگان این نمایشگاه در الکامپ برپا خواهد شد. انتظار داریم مانند سال گذشته خانم مارتینا لوبون مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت نیز در الکامپ بیست و سوم حضور یابد.»

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۹۶ اعلام کرد که نمایشگاه سبیت آتی در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان سبیت نیز پس از برگزارهای چندین دوره موفق این نمایشگاه با جریان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا همراه شده و تصمیم دارند از یک رویداد محصول محور به یک رویداد ICT در سطح جهانی تبدیل شوند و به همین دلیل برای همگام سازی سبیت با این تغییر و تحولات زمان برگزاری از ماه مارس به ماه ژوئن ۲۰۱۸ موکول شده است.

در سال گذشته حضور سبیت در سالن ۳۸ نمایشگاه الکامپ زمینه حضور متقابل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و نمایشگاه الکامپ در سبیت را فراهم ساخت. علاوه بر آن ۱۰ استارتاپ برتر نمایشگاه الکامپ نیز برای حضور در سالن استارتاپهای سبیت برگزیده شدند که با حمایت سازمان در آن نمایشگاه حضور یافتند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۳۰ تیر ماه تا دوم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها