نقد و بررسی گیم FF12 برای PS4

تبلور مجدد یک حماسه

چندی پیش، کارگردان بازی اساسین کرید اوریجین، در مصاحبه ای با وب سایت معتبر گیم اینفورمر جزئیات جدیدی از ابعاد جهان این عنوان مورد انتظار منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۱۶
اطلاعات جدیدی از جهان Assassin’s Creed Origins منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، به گفته اشرف اسماعیل، به دلیل تفاوت هدف هر پروژه، مقایسه جهان بازی Assassin’s Creed Origins با نسخه های پیشین این مجموعه کار بسیار دشواریست لیکن جهان نسخه جدید تقریبا دو برابر جهان بازی اساسین کرید بلک فلگ است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پس از رونمایی از نسخه جدید مجموعه اساسین کرید، یکی از داغ ترین موضوعاتی که در بیشتر انجمن ها و فروم های معتبر دیده می شود، ابعاد جهان بازیست. به تازگی آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins، در مصاحبه ای با وب سایت گیم اینفورمر جزئیات بیشتری در خصوص ابعاد جهان بازی ارائه داد.

وی معتقد است که به دلیل تفاوت در اهداف هر پروژه، مقایسه ابعاد جهان عناوین مجموعه اساسین کرید کاری دشوار و نادرست است؛ اما با این وجود، ابعاد جهان بازی اساسین کرید اوریجین تقریبا دو برابر جهان Havana در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag می باشد.

اشرف اسماعیل در این مصاحبه گفت: اگر بخواهم ابعاد جهان بازی اساسین کرید اوریجین را با نسخه های پیشین مقایسه کنم، متاسفانه اطلاعات دقیقی از اعداد و ابعاد ندارم؛ اما به طور تقریبی، جهان این عنوان حداقل دو برابر جهان بازی اساسین کرید بلک فلگ است.

با وجود اینکه سایز و ابعاد جهان بازی Assassin’s Creed Origins نسبت به نسخه های پیشین بزرگ تر است، آقای اشرف اسماعیل مدعیست که ابعاد جهان بازی چندان اهمیتی ندارد و یوبی سافت بیشتر بر روی محتویات بازی تمرکز کرده است.

وی افزود: من فکر نمی کنم که ابعاد و سایز جهان بازی چندان مهم باشد. چیزی که مهم است، محتویات و تجربه ای که درون بازی قرار گرفته است. به همین خاطر، ماموریت های فراوانی را در سرتاسر جهان بازی گنجانده ایم. هر شهری به خودی خود منحصر به فرد است و از این رو مصر برای ما اهمیت زیادی دارد!

همان طور که می دانید، شرکت یوبی سافت به دلیل کاهش محبوبیت فرانچایز اساسین کرید تصمیم گرفت که عرضه نسخه جدید بازی را به سال میلادی ۲۰۱۷ موکول و بیشتر از گذشته بر روی ایده پردازی و خلق محیطی نو تمرکز کند. به همین خاطر، نسخه جدید این سری از اهمیت بالایی برخودار است و طرفداران پر و پا قرص بازی بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند. حال در صورتی که بازی Assassin’s Creed Origins عملکردی مشابه نسخه های پیشین داشته باشد و نوآوری های آن چندان رضایت بخش نباشد، شرکت یوبی سافت شکست سنگینی را متحمل خواهد شد.

داستان بازی اساسین کرید اوریجین در مصر باستان و اهرام ثلاثه جریان دارد که شخصیت اصلی بازی یعنی بایک در صدد نابودی دشمن خود است. بایک برای اینکه دشمن اصلی خود را از بین ببرد، به همراه فرقه اساسین به شهر Siwa سفر می کند. بر اساس گفته های سازندگان، به غیر از بایک، چندین شخصیت مختلف در بازی حضور دارند که بازیکنان در برخی از مراحل و ماموریت ها کنترل آن ها را به دست خواهند گرفت. همچنین عقاب مشهور مجموعه اساسین کرید در نسخه جدید بازی حضور داشته و نقش کلیدی ای در شناسایی دشمنان خواهد داشت.

شایان به ذکر است بازی Assassin’s Creed Origins در جریان کنفرانس E3 2017 شرکت یوبی سافت رونمایی شد.

بنا به گفته سازندگان، این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۵ آبان ۹۶ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

ناگفته نماند نسخه ایکس باکس وان ایکس این عنوان ویدیویی با رزولوشن ۴K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها