هفته گذشته تصویری از گلکسی نوت 8 را مشاهده کردیم که در آن دوربین دوگانه گوشی به صورت عمودی قرار گرفته بود و در زیر آن فلش دوربین و پایین هر دوی آن‌ها حسگر اثرانگشت دیده می‌شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۶۷
آخرین مشخصات و تصاویر از گلکسی نوت 8 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، تصویر مربوط به مدل مفهومی قبلی نوت 8 را در زیر مشاهده نمایید:

اما امروز ویدیو و تصاویر جدیدی از طرح پرچمدار سال 2017 سری نوت سامسونگ منتشر شد! قاب پشتی گلکسی نوت 8 در این تصاویر نسبت به مدل‌های مفهومی قبلی کاملا متفاوت می‌باشد. دوربین دوگانه به صورت افقی بوده و در سمت راست آن فلش دوربین قرار گرفته. همانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حسگر اثرانگشت نیز در سمت راست فلش دوربین دیده می‌شود.

تنها تفاوت مکان حسگر اثرانگشت در نوت 8 نسبت به دو پرچمدار دیگر امسال سامسونگ این است که در اس 8 شاهد به کارگیری حسگر اثرانگشت در سمت راست لنز دوربین بودیم ولی در نوت 8 با جا به جایی فلش دوربین، این حسگر با کمی فاصله نسبت به هر دو لنز نوت 8 واقع شده است.

تاکنون اطلاعات زیادی از گلکسی نوت 8 منتشر نشده است. با این حال در جدول زیر تعدادی از مشخصات این گوشی که در شایعات بسیاری دیده شده را می‌توانید مشاهده نمایید:
صفحه نمایش 6.3 اینچ با نسبت تصویر 18.5:9
پردازنده اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895
رم 6 گیگابایت
دوربین دوگانه 12 + 12 مگاپیکسل
باتری 3300 میلی‌آمپر


نظر شما درباره طرح جدید گلکسی نوت 8 چیست؟! به کدام طرح علاقه بیشتری دارید؟! طرح جدید یا طرحی که پیش از این به عنوان طرح اصلی گلکسی نوت 8 قلمداد می‌شد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها