این روزها اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شبکه‌های اجتماعی است با این حال این موفقیت باعث از خود راضی شدن مدیران این سرویس نشده است. به منظور جذب هرچه بیشتر 700 میلیون کاربر ماهانه اینستاگرام، این سرویس اکنون در حال تست روشی جدیدی برای اشتراک گذاری پست‌ها با گروه کوچک تر و در واقع منتخبی از دوستان است.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۳۵
به زودی می‌توانید مخاطب پست‌های اینستاگرام خود را محدود کنید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این قابلیت جدید که Favorites نام دارد به شما امکان می‌دهد که تصمیم بگیرید پست‌های جدیدتان برای چه افرادی نمایش داده نشود و به این ترتیب احتمالا انگیزه افراد برای اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام بهبود پیدا می‌کند. اسنپ چت در حال حاضر به کاربرش امکان می دهد تا اسنپ‌های خود را به صورت منتخب برای دوستانشان ارسال کنند و از آنجاییکه این روزها بسیاری از قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام تقلیدی از اسنپ چت هستند، بعید به نظر نمی رسد که این قابلیت نیست به اینستاگرام اضافه شود.

اینستاگرام به این موضوع پی برده است که بسیاری از کاربرانش علاوه بر پیج‌های عمومی خود، پیج‌های خصوصی‌تری را نیز باز کرده‌اند که تنها گروه کوچکی از دوستان خود را در این حساب‌ها عضو کرده‌اند. برخی دیگر از کاربران نیز پس از انتشار عکس های خود با گذشت مدت زمانی مشخص، این عکس‌ها را از حساب‌هایشان پاک می کنند.

به همین دلیل اینستاگرام به فکر حل این مشکل افتاده است. قابلیت جدید Favorites در حال حاضر روی گروه کوچکی از کاربران تست می‌شود و انتظار می‌رود که نسخه نهایی آن طی چند ماه آینده در اختیار عمومی کاربران قرار گیرد.

پست‌هایی که کاربر آنها را برای گروه مشخصی از دوستانش منتشر کند با یک علامت سبز رنگ Favorites نمایش داده می‌شوند تا از سایر پست‌ها تفکیک شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها