اواخر اسفندماه سال گذشته، در خبرها به اپلیکیشن Uptime شرکت یوتیوب اشاره کرده بودیم که اولین پروژه آماده شده حاصل از Area 120 گوگل نیز به حساب می آمد. در آن زمان گفته بودیم که Uptime اپلیکیشنی منحصر به سیستم عامل iOS شرکت اپل است (در نسخه بتا) که به شما در تماشا و به اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب کمک می کند.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۱
اپلیکیشن Uptime یوتیوب اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اکنون این برنامه برای تمام کاربران در دسترس است و از حالت بتا خارج شده است. البته در نظر داشته باشید که هنوز هم این اپلیکیشن تنها در دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS دانلود و اجرا می شود.

اگر با ویژگی ها و قابلیت های Uptime آشنایی ندارید، بد نیست بدانید که این برنامه رایگان است و محیط آن به گونه ایست که هر کدام از دوستان دارنده آیفون شما هم می توانند در تماشای ویدیوهای یوتیوب با شما شریک شوند و نظرات و کامنت های خود را به راحتی ثبت کنند. به این ترتیب حالت گفتگویی بین شما و دوستانتان به وجود می آید که تماشای ویدیو را جذاب تر می کند. در این اپلیکیشن آواتارهای مربوط به دوستان شما بر روی ویدیوی مورد نظر به حالت شناور دیده می شوند و حسی شبیه به ویدیوهای لایو یا زنده فیسبوک و یا سیستم ارسال کامنت بر روی آهنگ های قرار داده شده در SoundCloud پدید می آورند. ایده اصلی از توسعه و ساخت این برنامه ایجاد ارتباطی جالب بین شما و دوستانتان در حین تماشای ویدیوها از هر مکان است و به جز موارد گفته شده، امکان خاصی در آن وجود ندارد. برای مثال شما نمی توانید با Uptime ویدیوهای یوتیوب را ضبط کنید.

همان طور که اشاره کردیم؛ فعلاً این برنامه در سیستم عامل iOS موجود است، اما بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد حضور آن در اندروید نیز باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها