اطلاعات منتشر شده توسط منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ حاکی از آن است که Galaxy Note 8 نیمه دوم سپتامبر با قیمتی معادل ۹۹۹ یورو عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲۲
عرضه گلکسی نوت ۸ در نیمه دوم سپتامبر با قیمت ۹۹۹ یورو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، گران‌ترین گوشی کمپانی سامسونگ با نمایشگر۶٫۳ اینچی (اندکی بزرگتر از نمایشگر ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس) بدون حاشیه با قیمت ۹۹۹ یورو روانه‌ بازار خواهد شد، این گوشی مجهز به نمایشگر AMOLED بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن معادل ۱۸٫۵:۹ است.

فبلت نوت ۸ عنوان نخستین گوشی سامسونگ را دارد که مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی بوده و لرزشگیر تصویری نیز دارد.

قلم دیجیتال S Pen برای Note 8 در نظر گرفته شده و پردازش اطلاعات نیز بر عهده پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. سنسور اثر انگشت کنار فلش دوربین همراه با ضربان سنج تعبیه شده است.

Galaxy Note 8 دارای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بوده و با توجه به تجربه ناگوار انفجار باتری در نوت ۷، سامسونگ کاملا استانداردهای طراحی و نصب را رعایت نموده است.

توسعه قابلیت‌های مولتی تسکینگ همراه با اپ مخصوص قلم دیجیتال با جدیدترین اندروید ۷٫۱٫۱ بر روی این گوشی پیاده‌سازی شده است. گلکسی نوت ۸ در رنگ های طلایی، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها