معرفی برخی افزونه‌های مفید برای فایر فاکس

روباه و افزونه‌هایش

امروزه مرورگرهای وب متعددی در اختیار کاربران وجود دارد که محبوبیت برخی از آنها نسبت به سایرین بیشتر است. البته محبوب ترین مرورگرها الزاما دارای بهترین عملکرد نیستند. برای مثال، گوگل کروم که مرورگر وب محبوب ساخت گوگل است برای چند سالی معروف بود که حافظه رم زیادی را مصرف می کند، اما از آنجایی که در باز کردن صفحات وب سرعت بالایی داشت، کاربران را راضی نگه می داشت. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۵۲
نسخه جدید فایرفاکس کمترین میزان استفاده از حافظه رم را دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در همین راستا، اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از کامپیوترهایی با منابع سیستمی اندک، به ویژه حافظه رم پایین استفاده می کنید و مایل هستید از مرورگری استفاده کنید که منابع سیستمی کمتری را هدر دهد، بد نیست نگاهی به جدیدترین نسخه از مرورگر وب موزیلا فایرفاکس (نسخه 54) که به تازگی از سوی این شرکت عرضه شده بیاندازید. موزیلا گفته این بهترین نسخه از فایرفاکس است که تا به حال عرضه شده است.
بنابر اعلام موزیلا، فایرفاکس در این نسخه به طور همزمان از چهار پردازش موازی برای اجرای محتوای وب در همه tab های باز استفاده می کند. این بدان معنا است که صفحات سنگین و پیچیده وب در یک تب، تاثیر بسیار اندکی روی سرعت سایر تب ها دارد. با تقسیم کردن تب ها به پردازش های مختلف، از سخت افزار موجود در هر کامپیوتر به بهترین نحو استفاده می شود و در نتیجه آن، فایرفاکس می تواند زمان انتظار شما برای بارگذاری صفحات وب را کاهش دهد.
به این ترتیب، می توان گفت که نسخه 54 فایرفاکس در مقایسه با سایر مرورگرهای وب، حافظه رم کمتری استفاده می کند. موزیلا گفته در مقایسه ای که بین عملکرد این نسخه از فایرفاکس و سایر مرورگرها انجام داده مشخص شده که موزیلا کمترین و کروم بیشترین استفاده از رم را داشته اند. در این میان، مایکروسافت اج و سافاری جایگاه های دوم و سوم را کسب کرده‌ اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها