مدتهاست شایعاتی به گوش می‌خورد که ادعا دارند گلکسی نوت 8 نخستین اسمارت فون سامسونگ خواهد بود که به دوربین دوال مجهز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۴۲
نخستین اسمارت فون سامسونگ با دوربین دوال + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در هر حال، شایعات اخیر به این موضوع اشاره دارند که ممکن است چنین اتفاقی رخ ندهد. حالا باور بر این است که گلکسی C10 نخستین اسمارت فون کمپانی سامسونگ است که بر روی پنل پشتی خود از دوربین دوال برخوردار خواهد بود. گزارش جدیدی که از کشور چین منتشر شده همچنین به قیمتی که این محصول در نهایت به فروش خواهد رسید اشاره دارد.
چند هفته پیش گفته شد که سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی جدید موسوم به گلکسی سی 10 است. شایعات همچنین به این موضوع اشاره داشتند که این اسمارت فون بر روی پنل پشتی خود از سیستم دوربین دوال بهره می برد.
گزارش ها همچنین عنوان کرده اند که گلکسی سی 10 به پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز است که در کنار 6 گیگ رم، نمایشگر فول اچ دی امولد 6 اینچی، تا 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قرار می گیرد.
گفته می شود گلکسی سی 10 در حال حاضر مراحل آزمایشی را طی می کند و بنابراین احتمالا هنوز چند ماهی به معرفی رسمی آن باقی مانده است. بعضی شایعات همچنین اظهار می کنند که این گوشی ممکن است نخستین گوشی میان رده سامسونگ باشد که از دکمه Bixby نیز برخوردار است.
گزارش های اخیر از چین از این حکایت دارند که نسخه 64 گیگابایتی گلکسی سی 10 حدود 515 دلار در چین عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه سری سی اصولا در کشور چین عرضه می شود، باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ قصد دارد این اسمارت فون را در سایر کشورها هم عرضه کند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها