طبق اطلاعات منتشر شده سامسونگ قصد دارد در اواخر ماه آگوست (تقریبا اوایل شهریور ماه) از گوشی گلکسی نوت ۸ خود رونمایی کند و همانند گلکسی نوت ۷ در عرضه و رونمایی از آن عجله نکند.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۰۰
رونمایی از گلکسی نوت ۸ در اوایل شهریور ماه

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، طبق اطلاعات منتشر شده سامسونگ قصد دارد در پایان ماه آگوست از جدیدترین پرچم دار خود یعنی گلکسی نوت ۸ رونمایی کند. احتمالا این گوشی همانند سایر گوشی های سری گلکسی نوت در رویداد IFA که هر سال در برلین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. سامسونگ تلاش می کند تا با عرضه گلکسی نوت ۸ آبروی از دست خود را دوباره به دست آورد.

این شرکت سال گذشته برای رقابت برای آیفون ۷ و ۷ پلاس تصمیم گرفت از گوشی گلکسی نوت ۷ در اوایل ماه آگوست رونمایی کند. این تصمیم موجب شد سامسونگ عجله کند و این عجله و کار نسنجیده عواقب بسیار بدی برای سامسونگ به همراه داشت؛ زیرا تعداد زیادی از گوشی های گلکسی نوت ۷ به دلیل معیوب بودن باتری آن ها منفجر شد و سامسونگ به دنبال این اتفاق تصمیم گرفت که برای جمع آوری تمام گوشی های معیوب فراخوان صادر کند و سری دوم این گوشی را با باتری های جدید روانه بازار کند؛ اما تعداد زیادی از گوشی های سری دوم نیز منفجر شد و سامسونگ مجبور به جمع آوری تمام گوشی های گلکسی نوت ۷ و توقف تولید این گوشی به طور کامل شد.

پس از این اتفاق، سامسونگ تصمیم گرفت باتری های گوشی‌های خود را در یک آزمایش هشت مرحله ای مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و گلکسی اس ۸ نخستین گوشی سامسونگ بود که توسط این آزمایش هشت مرحله ای مورد بررسی قرار گرفت. حال باید ببینیم گوشی گلکسی نوت ۸ پس از پشت سر گذاشتن این آزمایش بی خطر خواهد بود یا نه

سامسونگ در مورد گوشی گلکسی نوت ۸ باید با احتیاط کامل عمل کند، زیرا این گوشی امید اصلی سامسونگ برای رقابت با گوشی آیفون ۸ است که در دهمین سالگرد تولید اولین گوشی آیفون رونمایی خواهد شد.

از میان شایعات منتشر شده در مورد گوشی گلکسی نوت ۸ می توان به برخورداری از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی بدون قاب، استفاده از نسبت تصویر جدید ۱۸٫۵:۹ و نسبت بیشتر صفحه نمایش به بدنه آن (نسبت به گلکسی اس ۸) و برخورداری از دوربین دوگانه که از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است، اشاره کرد.

گلکسی نوت ۸ علاوه بر آیفون ۸ (که ممکن است نام دیگری هم داشته باشد) رقیب دیگری هم خواهد داشت و آن هم V30 ال جی است. هر سه گوشی دارای مشخصات مشابهی هستند و احتمالا گوشی هوشمندی پیروز میدان رقابت خواهد بود، که زودتر رونمایی و عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها