کمپانی وان پلاس چند ماه پیش رسماً تایید کرد که بر روی محصولی با نام وان پلاس 5 مشغول کار است. به تدریج و با گذشت زمان نیز اطلاعات بیشتری در خصوص این اسمارت فون به بیرون درز کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۷۶
تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 5 فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این کمپانی هنوز رسماً تاریخ رونمایی از این محصول را اعلام نکرده است، اما بر اساس گزارشی جدید، وان پلاس 5 احتمالا اواسط ماه ژوئن معرفی خواهد شد.
این گزارش به محتوای یک ایمیل داخلی لو رفته از کمپانی وان پلاس اشاره می کند که بر اساس آن وان پلاس در تدارک تبلیغات لازم برای وان پلاس 5 است که بنا بر ایمیل مذکور در تاریخ 15 ژوئن، 25 خرداد، رونمایی خواهد شد.
البته هنوز نمی توان به صحت این گزارش اطمینان داشت و باید منتظر اخبار رسمی از طرف وان پلاس باشیم. اما، بر اساس شایعاتی که در خصوص این محصول به گوش می رسد، به نظر نمی رسد زمان زیادی تا رونمایی از این اسمارت فون باقی مانده باشد.
تا جایی که به مشخصات این گوشی مربوط می شود باید گفت که کمپانی وان پلاس خود تایید کرده که وان پلاس 5 به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود، اسکنر اثرانگشت آن بر روی پنل جلویی قرار دارد و سیستم دوربین این گوشی با همکاری DxO توسعه یافته است. این گوشی همچنین ممکن است به دوربین دوال مجهز باشد و نسخه 7.1 نوقای اندروید بطور پیش فرض بر روی آن نصب باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها