تا به حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید از گوشی هوشمند خود برای دیدن آن سوی دیوار استفاده کنید؟ گجت جدیدی به نام Walabot چنین امکانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این گجت در حقیقت یک سنسور تصویربرداری سه بعدی است که از طریق یک مگنت به قاب پشتی گوشی هوشمند شما متصل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۶۸
گجتی که  با کمک گوشی پشت دیوارها را نشان می‌دهد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، گجت Walabot می‌تواند لوله‌های فلزی و پلاستیکی، سیم‌های برق و تیرهای دیوار را شناسایی کند، به این کاربران عادی می‌توانند از آن به عنوان یک وسیله سرگرم کننده استفاده کنند و متخصصان مانند برق کارها در شرایط مختلف برای تعیین مکان‌ سیم‌ها و لوله‌ها آن را بکار گیرند.

این گجت می‌تواند موارد مذکور را از پشت سیمان و دیوار خشک تشخیص داده و هم چنین تمامی حرکت‌های احتمالی را نیز شناسایی کند. با توجه به پیشرفت فناوری در زمینه گوشی‌های هوشمند، توسعه دهندگان می‌توانند از راه‌های مختلف و خلاقانه‌ای برای سرگرم کردن کاربران و توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده کنند. برای مثال تصور کنید که بتوانید دوستان خود را از پشت دیوار ردیابی کنید.

چنین اپلیکیشن‌هایی می توانند به نابینایان امکان دهند تا با موانع برخورد کنند یا اگر اتفاق بدی پشت دیوار در حال وقوع است، افراد را با خبر کنند.

گجت Walabot در حال حاضر با قیمت 99 دلار فروخته می‌شود.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها