میان‌رده‌های جدید موتورولا، موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس، تا یک ماه و نیم دیگر عرضه خواهند شد و اکنون قیمت این گوشی‌ها فاش شده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۶۲
قیمت گوشی‌های Moto E4 و Moto E4 Plus مشخص شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از جی.اس.ام آی آر، آیا شما هم کنجکاوید عکس‌های بیشتری از گوشی‌های جدید موتورولا را ببینید؟ یا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها بدست آورید؟ طبق شایعات اخیر، گوشی‌های جدید این شرکت، Moto E4 و Moto E4 Plus در یک ماه و نیم آینده، 17 جولای 2017، رسما اعلام خواهند شد.

اکنون اطلاعاتی از قیمت این گوشی‌ها افشا شده است: گوشی کوچکتر این سری یعنی موتو ای 4 با قیمتی حدود 185 دلار عرضه خواهد شد در حالی که پیشتر شنیده بودیم قیمت این گوشی 150 دلار خواهد بود. نسخه پلاس گوشی همانطور که انتظار می‌رود قیمت بیشتری دارد و با قیمت 235 دلار به فروش می‌رسد.

تا کنون عکس‌هایی از این گوشی فاش شده است و به برخی از مشخصات میان‌رده‌های جدید موتورولا دسترسی پیدا کرده‌ایم. می دانیم که این گوشی ها از تراشه MT6763 مدیاتک بهره می برند و 2/3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه دارند. موتو ای 4 نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی دارد در حالیکه گوشی بزرگتر، موتو ای 4 پلاس، نمایشگر 5.5 اینچ اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید موتورولا چیست؟ آیا این گوشی‌ها را می پسندید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها