اگر شما به لپ‌ تاپی نیاز دارید که سخت‌افزار مناسبی برای اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد و همچنین قادر به پردازش تصاویر، فایل‌های صوتی و ویدیوها با وضوح بالایی باشد، ایسوس لپ‌ تاپ زن بوک 3 دلوکس را به شما پیشنهاد می‌دهد!
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۷
ایسوس زن بوک 3 دلوکس معرفی شد! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، امروز ایسوس در مراسم Computex 2017 از زن بوک 3 دلوکس رونمایی کرد که یکی از بهترین محصولات این کمپانی تاکنون می‌باشد. مشخصات سخت‌افزاری قوی و جدیدی، در این لپ تاپ استفاده شده و ایسوس سعی دارد تا با عرضه آن جایگاه خود را در بازار لپ تاپ‌ها مستحکم‌تر نماید. در زیر مشخصات زن بوک 3 دلوکس را مشاهده می‌نمایید:
صفحه نمایش 14 اینچ
محافظ صفحه گوریلا گلس 5
ضخامت 12.9 میلی‌متر
وزن 1.1 کیلوگرم
پردازنده اینتل Core i7
حافظه داخلی (SSD) تا 1 ترابایت
رم تا 16 گیگابیت
پورت‌ها 2 پورت Thunderbolt 3

پورت USB-C
قیمت از 1199 دلار

لپ تاپ جدید ایسوس طراحی جذابی دارد و در حاشیه آن نوار طلایی رنگ زیبایی می‌بینیم. ایسوس ادعا کرده که می‌توان به زن بوک 3 دلوکس همزمان 2 صفحه نمایش با کیفیت 4K متصل کرد و همچنین 2 جای اضافی برای اضافه کردن کارت‌های گرافیکی خارجی به این لپ تاپ وجود دارد.

زن بوک 3 دلوکس دارای یک پد لمسی شیشه‌ای بوده و کیبورد آن دارای نور پس زمینه است. از 4 اسپیکر هارمن-کاردون در آن استفاده شده که صداها را با کیفیت بالایی پخش می‌کند. در کل لپ تاپ جدید ایسوس مشخصات بسیار خوب و طراحی زیبایی دارد و با توجه به قیمتش، لپ تاپ مناسب و کاملی به نظر می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها