حدود یک هفته پیش، تحلیلگر اپل از KGI Securities، مینگ چی کو، اظهار کرد که اپل در جریان WWDC از آیپد پرو 10.5 اینچی خود رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۲۷
رندرهایی از آیپد پروهای جدید منتشر شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، امروز بنجامین گسکین، هنرمند طراح، رندرهایی از آیپد پرو 10.5 اینچی اپل و همچنین مدل آیپد پرو 12.9 اینچی را در فضای وب به اشتراک گذاشت. در این رندرها قاب های محافظ این دو محصول نیز نمایش داده شده اند. رندرهای گسکین نشان می دهند که برخلاف شایعات، آیپد پرو 10.5 اینچی بدون حاشیه نخواهد بود و حاشیه های این تبلت فقط تا حد امکان کاهش اندازه یافته اند.
گسکین معتقد است که حاشیه های کناری در این محصول به 7 میلیمتر رسیده که تقریبا دو برابر حاشیه 4 میلیمتری است که برای آیفون 8 پیش بینی شده است. دکمه هوم / تاچ آی دی مکانیکی نخواهد بود اما کاربر همچنان حسی مشابه فشردن یک دکمه فیزیکی را خواهد داشت.
گفته می شد که اپل سعی کرده نمایشگر 10.5 اینچی آیپد پرو را در ساختاری هم اندازه مدل 9.7 اینچی جای دهد. تنها راه انجام این کار این بود که اپل اندازه کناره ها را کاهش داده و تاچ آی دی را در زیر نمایشگر تعبیه کند. اما گسکین ادعا می کند که آیپد پرو 10.5 اینچی به چنین ویژگی هایی مجهز نخواهد بود.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها