هفته گذشته، یکی از کارمندان وان پلاس در گروه آنلاین این کمپانی مطلب بسیار جالبی را به اشتراک گذاشت که اظهار می کرد وان پلاس و کارخانه DxO در تولید دوربینی که قرار است بر روی وان پلاس 5 قرار گیرد با هم همکاری دارند. این پیام و تصاویری که عدد "5" را به وضوح نشان می دادند باعث شد که محصول جدید وان پلاس با عنوان "وان پلاس 5" مورد قبول قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۳۲
تصویر جدیدی از وان پلاس 5 لو رفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، آخرین مدل کمپانی وان پلاس که در حال حاضر در بازار وجود دارد، وان پلاس 3T است. اگر هنوز از علت جهش وان پلاس از عدد 4 خبر ندارید، بد نیست بدانید که این تصمیم به یکی از اعتقادات در فرهنگ این کشور مربوط می شود. در کشور چین عدد 4 تلفظی مشابه با کلمه مربوط به مرگ و بیماری در این زبان را دارد.
تا کنون تصاویر زیادی منتشر شده که به وان پلاس 5 نسبت داده می شوند. در بعضی از این تصاویر آرایش دوربین دوال بر روی پنل پشتی عرضی و در بعضی تصاویر عمودی است و فلش نیز در بین دو سنسور دوربین قرار دارد. اما آخرین تصویری که امروز از این اسمارت فون منتشر شده از آرایش عمودی لنزهای دوربین دوال این گوشی خبر می دهد. در عین حال در این تصویر خبری از خطوط آنتن بر روی پنل پشتی نیست. اسکنر اثر انگشت نیز به نظر می آید در دکمه هوم که بر روی پنل جلویی قرار دارد تعبیه شده است.
بر اساس آخرین شایعات، وان پلاس 5 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 فول اچ دی است. در این محصول از آخرین و پیشرفته ترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 835، استفاده شده که دارای پردازنده ای 8 هسته ای است که با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 همراهی شده است. این گوشی در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آنها با 6 گیگ رم و 64 گیگ فضای حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراه هستند. هر دو دوربین پشتی و سلفی نیز 16 مگاپیکسلی هستند.
احتمال داده می شود وان پلاس 5 در ماه ژوئن رونمایی شود.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها