این روزها شایعات زیادی پیرامون گوشی میان‌رده‌‎ی جدید هوآوی شنیده‌ایم. گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به مشخصات بیشتری آنر 9 اشاره شده. تاریخ عرضه این گوشی 20 یا 21 ژوئن و همچنین قیمت آن نیز 362 دلار اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۶۸
هوآوی آنر 9 در 20 یا 21 ژوئن معرفی خواهد شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با توجه به اخبار قبلی که در مورد آنر 9 منتشر شده بود، با برخی مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شدیم. به جز حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون، آنر 9 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آنر 8 دارد.

این شباهت باعث شده تا بسیاری از کارشناسان حدس بزنند که برنامه‌ریزی هوآوی در واقع برای معرفی آنر 8 اس بوده که در نهایت به آنر 9 تبدیل شده است. صرف‌نظر از این موضوع، قیمت این گوشی در شایعات خبری 362 دلار اعلام شده و مشخصات آن نیز شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده کیرین 960 همراه با 4 تا 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی از نوع UFS 2.0 می‌شود. احتمالا قابلیت ارتقا حافظه در این گوشی وجود خواهد داشت. با توجه به قیمت آنر 9 استفاده از 4 گیگابایت رم معقولانه‌تر به نظر می‌‎رسد.

دوربین پشتی این گوشی به صورت دوگانه خواهد بود که از ترکیب یک لنز 22 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در مورد ظرفیت باتری آنر 9 نیز حدس‌های فراوانی زده شده ولی به نظر می‌رسد این گوشی مانند نسل قبلی خود یعنی آنر 8 از باتری 3000 میلی‌آمپری بهره ببرد. اطلاعات بیشتری راجع به آنر 9 در هفته‌های پیش‌رو منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها