کدام یک گوشی مناسب‌تری برای شما خواهد بود؟

گلکسی اس 8 سامسونگ یا آیفون 7 اپل؟ + عکس

درصد بسیار زیادی از بدنه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ توسط شیشه پوشیده شده که همین امر موجب شکنندگی بسیار بالای آنها است. اما طبق مقاله‌ای که اخیرا وبسایت Motherboard منتشر کرده، تعمیرات این دو گوشی آسان بوده و هزینه‌ی بالایی ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۹
گوشی پرچمدار بسیار شکننده ولی هزینه‌‌ی تعمیر کم + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، درصد بسیار زیادی از بدنه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ توسط شیشه پوشیده شده که همین امر موجب شکنندگی بسیار بالای آنها است. اما طبق مقاله‌ای که اخیرا وبسایت Motherboard منتشر کرده، تعمیرات این دو گوشی آسان بوده و هزینه‌ی بالایی ندارد که این خبر خوبی برای کاربران این گوشی است. برای مثال تعویض صفحه نمایش این گوشی در مراکز تعمیراتی سامسونگ بسیار آسان و سریع انجام می‌شود.

از بین بردن حاشیه‌ها در گلکسی اس 8 باعث شد سطح شیشه‌ای این گوشی زیاد شود، علی‌رغم استفاده سامسونگ از محافظ گوریلا گلس 5، اما باز هم شیشه، خاصیت شکنندگی خود را دارد. تست‌های انجام شده، شکنندگی بالای شیشه‌های استفاده شده در این گوشی را تایید می‌کنند.

تست رها کردن از ارتفاع و غلتاندن گلکسی اس 8 اخیرا توسط Square Trade انجام شد و نتایج آن در غالب یک ویدیو منتشر که در آن مشخص می‌شود گلکسی اس 8 یکی از شکننده‌ترین گوشی‌های هوشمند است. در ویدیو منتشر شده از Square Trade گفته شد که:

گلکسی اس 8 اولین گوشی‌ای است که با اولین پرتاب از ارتفاع، از همه طرف آسیب دید.

هزینه‌ تعویض صفحه نمایش گلکسی اس 8 سامسونگ از حدود 200 دلار شروع می‌شود که این رقم 50 تا 100 دلار ارزان‌تر از هزینه تعویض صفحه نمایش گلکسی اس 7 می‌باشد. این در حالی است که هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون اپل حدود 300 دلار است!

در مورد این قیمت‌ها یکی از تحلیلگران Motherboard معتقد است که برای صفحه نمایش OLED پرچمدار جدید سامسونگ که در آن از تکنولوژی Infinity Display استفاده شده، این مقدار هزینه کمی است.
با در نظر گرفتن این موارد باید مراقب گلکسی اس 8 خود باشید زیرا گوشی بسیار شکننده‌ای است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها