دیروز یکی از بهترین سری‌ رندرهای منتشر شده برای آیفون 8 (iPhone 8) به بیرون درز پیدا کرد. این رندرهای جدید منتشر شده خیلی دقیق مشخصات ظاهری این گوشی را نشان می‌دهند و به نظر واقعی می‌آیند. از سوی دیگر بسیاری از طرفداران این کمپانی انتظار رونمایی از این گوشی هوشمند را در پاییز امسال دارند.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۸
مشخصات ظاهری  دقیق گوشی  آیفون 8 در رندرهای جدید + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، رندرهای منتشر شده توسط دو منبع موثق @OnLeaks و GearIndia با نرم‌افزار کد (CAD) کشیده شده‌اند. منبع خبری @OnLeaks تا به امروز رندرهای بسیار زیادی از این گوشی منتشر کرده است که باید اعلام کنیم رندرهای دیروزی بسیار دقیق ترسیم شده‌اند و شباهت بسیار زیادی به گوشی مورد نظر دارند. البته باید بگوییم که در حال حاضر کمپانی اپل مشغول کار کردن بر روی چندین پروتوتایپ برای آیفون 8 است که از میان این پروتوتایپ‌های آزمایش شده، تنها یک نمونه دستگاه گوشی به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

از رندرهای منتشر شده حدس زده می‌شود گوشی آیفون 8 ابعادی به طول 143.5، عرض 70.9 و ضخامت 7.7 میلی‌متر با صفحه نمایش 5.8 اینچی امولد را داشته باشد. به علاوه این گوشی دارای حاشیه قاب بسیار کوچک خواهد بود و در پشت گوشی دوربین دوگانه عمودی خواهد داشت. اگر این رندرهای منتشر شده صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که بقیه مشخصات فنی این گوشی هم تا حدودی درست باشد.

به علاوه بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که امسال کمپانی اپل سه گوشی هوشمند جدید را رونمایی کند. بنابراین در کنار گوشی پرچم‌دار آیفون 8، باید انتظار آیفون 7 اس (iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) را داشت که به احتمال زیاد شبیه به دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهند بود. البته بعضی دیگر از کارشناسان حدس می‌زنند کمپانی اپل آیفون را در تیر ماه امسال در نمایشگاه کنفرانس جهانی موبایل ( WWDC ) رونمایی کند. با این وجود کمپانی اپل برای رونمایی از گوشی جدید خود تا اوایل پاییز امسال فرصت دارد. بنابراین می‌توان انتظار دیدن رندرهای بیشتر را تا زمان رونمایی این گوشی داشت.

-

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها