یکی از بزرگ‌ترین معایب اینستاگرام این است که کاربران تنها می‌توانند تصاویر خود را با استفاده از اپلیکیشن موبایلی در این سرویس آپلود کنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۵
نسخه وب سایتی مخصوص موبایل اینستاگرام اکنون قابلیت آپلود تصاویر را دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، البته راهکارهای مختلفی برای آپلود تصاویر در نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی وجود دارد، اما هیچ یک از این راهکارها به صورت رسمی توسط اینستاگرام ارایه نشده‌اند. اما به نظر می‌رسد که به زودی یک روش رسمی به جز اپلیکیشن موبایل برای آپلود تصاویر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر اپلیکیشن موبایلی و نسخه دسکتاپ، یکی دیگر از روش های دسترسی به اینستاگرام نسخه وب سایتی موبایل آن است. اکنون مشخص شده که اینستاگرام قصد دارد به کاربران امکان دهد تا تصاویر مورد نظر خود را به جای اپلیکیشن، با استفاده از وب سایتی مخصوص موبایل در این شبکه آپلود کنند.

البته به یاد داشته باشید که برای این کار همچنان باید از موبایل استفاده کنید و هنوز امکان آپلود تصاویر در نسخه وب سایتی دسکتاپ اینستاگرام فراهم نشده است. این قابلیت احتمالا برای افرادی مفید است که به دلایل مختلف، برای مثال کم بودن فضای ذخیره سازی گوشی، شرایط دانلود اپلیکیشن اینستاگرام را ندارند.

یکی از سخنگویان اینستاگرام در این زمینه گفته است: "Instagram.com (که از تغییر موبایل باز شود) یک تجربه وب بهینه سازی شده برای گوشی‌های همراه است. این نسخه به کاربران امکان می‌دهد تا صرف از نوع دستگاه یا شبکه اینترنتی که از آن استفاده می‌کنند، تجربه کامل تری از این شبکه اجتماعی داشته باشند.

باید بدانید که مالک اصلی اینستاگرام، فیس بوک است. فیس بوک اپلیکیشن های دیگری نیز مانند Facebook Lite را طراحی کرده است که کشورهای در حال توسعه هستند تا شهروندان این کشورها بتوانند صرف نظر از اینکه شرایط اینترنتی ضعیفی دارند، با استفاده از نسخه‌های سبک اپلیکیشن‌های معروف، تجربه کاربری خوبی داشته باشند. به این ترتیب این اقدام جدید اینستاگرام نیز دارای هدفی مشابه است. انتظار می‌رود که اینستاگرام در آینده این قابلیت را برای نسخه رسمی دسکتاپ خود نیز ارایه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها