سامسونگ به زودی گوشی گلکسی C10 را با دوربین دوگانه روانه بازار می کند. این اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از این قابلیت بهره می برد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۵۰
آیا گلکسی C10 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

به گزارش جام جم آنلاین ، اوایل ماه جاری خبر هایی منتشر شد که نشان می داد گوشی گلکسی Note 8 سامسونگ، اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه این شرکت نخواهد بود. این خبر ها حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید از سری C روانه بازار کند که از دو دوربین پشتی که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته بهره می برد. سر انجام امروز نام این دستگاه در دو توییت متفاوت فاش شد.

طبق گزارش یک منبع چینی، اولین دستگاه سامسونگ که دارای دوربین دوگانه است، گوشی گلکسی C10 خواهد بود. شماره مدل این گوشی SM-C9150 است. پردازنده جدید اسنپ دراگون ۶۶۰ که انتظار می رود در روز ۱۹ اردیبهشت رونمایی شود، وظیفه نیرو بخشی به این دستگاه را بر عهده دارد. کوالکام روز سه شنبه برای اولین بار این تراشه را برای عرضه به بازار معرفی می کند.

اما دوربین دوگانه تنها قابلیت متمایز Galaxy C10 نیست. گفته می شود که این گوشی هوشمند مثل گلکسی S8 و گلکسی S8+ سامسونگ به دکمه “بیکسبی” مجهز است. منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، چند روز قبل نیز یک تصویر نقاشی شده از بخش پشتی گلکسی C10 را در توییتر قرار داد. در این تصویر اثری از حسگر اثر انگشت در بخش پشتی گوشی نیست. بنابر این، باید انتظار داشته باشیم که این حسگر مثل سایر گوشی های سامسونگ در دکمه هوم جایگذاری شده و یا با صفحه نمایش ادغام شود. از آنجایی که فناوری مورد نیاز برای گنجاندن حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش دردسر ساز است، به نظر می رسد که فعلا دکمه هوم بهترین مکان برای قرار دادن آن باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها