معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکین تلفن همراه می‌توانند از طریق سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین ارتباطات سیار یا پیامک از تعداد سیم‌کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۵۲
استعلام سیم‌کارت‌ها از طریق سامانه و پیامک امکان پذیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ حسین فلاح جوشقانی در نوزدهمین کمیسیون فنی مناطق تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور افزود: با توجه به ساماندهی سیم‌کارت های تلفن همراه و به منظور جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات هویتی مشترکان و کاهش تخلفات توسط افراد سودجو، مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به سامانه استعلام تعداد خطوط به آدرس www.mobilecount.cra.ir از تعداد سیم‌کارت ثبت شده به نام خود در اپراتورهای مختلف تلفن همراه مطلع شوند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: علاوه بر مراجعه به این سامانه مشترکان می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره 3000504901 یا 3000150 از تعداد سیم‌کارت های ثبت شده به نام خود آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه دریافت استعلام از طریق سامانه و یا پیامک توسط مشترک هر 10 روز یکبار امکان‌پذیر است، تصریح کرد: درصورت مغایرت اطلاعات درج شده در سامانه، مشترکان باید با کارت ملی خود به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها