کدامیک از این گوشی‌ها را می‌خرید؛

اچ تی سی یو 11 یا گلکسی اس 8 پلاس؟

اچ تی سی که روزگاری از برندهای موفق گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شد پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های فراوان و شکست‌های پی در پی قصد دارد تا به زودی در ماه می سال جاری با HTC U Ocean دوباره به بازار رقابت بازگردد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۳۲
رونمایی از گوشی قابل فشردن HTC در اردیبهشت ماه

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، کمپانی اچ تی سی چند سالی است که با ارائه گوشی های ناموفق از محبوبیت خود کاسته و در بازار رقابت گوشی های هوشمند به حاشیه رفته است. اما به تازگی این شرکت در حساب رسمی توئیترش به همراه یک فیلم خبر از معرفی گوشی جدید خود داده است. این گوشی که تاکنون جزئیات زیادی از آن منتشر نشده بر اساس حدس و گمان ها بسیار باریک و به بلندگوهای استریو مجهز است و به گفته منابع موثق می توان آن را فشرد. شاخصه ای که این کمپانی سال هاست بر روی آن تمرکز کرده است.

بر اساس اخبار غیر رسمی، HTC U Ocean به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 835 و ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و احتمالا دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی و همین طور باتری ۳,۰۰۰mAh مجهز است. افزون بر این یکی از قابلیت های مهم این گوشی Edge Sense نام دارد. به واسطه این تکنولوژی که پیش تر در سایر برندها نظیر سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود کناره های صفحه نمایش به فشار دست حساس می شوند تا کاربران بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند. این گوشی در ماه می(نیمه دوم ماه اردیبهشت) معرفی خواهد شد.به گزارش کلیک، کمپانی اچ تی سی چند سالی است که با ارائه گوشی های ناموفق از محبوبیت خود کاسته و در بازار رقابت گوشی های هوشمند به حاشیه رفته است. اما به تازگی این شرکت در حساب رسمی توئیترش به همراه یک فیلم خبر از معرفی گوشی جدید خود داده است. این گوشی که تاکنون جزئیات زیادی از آن منتشر نشده بر اساس حدس و گمان ها بسیار باریک و به بلندگوهای استریو مجهز است و به گفته منابع موثق می توان آن را فشرد. شاخصه ای که این کمپانی سال هاست بر روی آن تمرکز کرده است.

بر اساس اخبار غیر رسمی، HTC U Ocean به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 835 و ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و احتمالا دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی و همین طور باتری ۳,۰۰۰mAh مجهز است. افزون بر این یکی از قابلیت های مهم این گوشی Edge Sense نام دارد. به واسطه این تکنولوژی که پیش تر در سایر برندها نظیر سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود کناره های صفحه نمایش به فشار دست حساس می شوند تا کاربران بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند. این گوشی در ماه می(نیمه دوم ماه اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها