امروز اسمارت فون Enjoy 7 Plus در نسخه ای جدید معرفی شد. اگر این نام به نظرتان آشناست باید یادآوری کنیم که هوآوی کمتر از دو هفته پیش این گوشی را معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۷۰
هوآوی  Enjoy 7 Plus جدید را با 4 گیگ رم راهی بازار کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم باید گفت که روز دهم آوریل، هوآوی گوشی جدید خود Enjoy 7 Plus را معرفی کرد. مشخصاتی که برای این محصول ذکر شدند عبارت بود از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، اسنپدراگون 435 که با 3 گیگ رم و 32 گیگ فضای حافظه همراه شده بود. اما امروز، نسخه جدیدی از Enjoy 7 Plus معرفی شده است. تمامی ویژگی های این نسخه همانند مدل اصلی است و فقط میزان رم آن به 4 گیگ و فضای حافظه داخلی به 64 گیگ افزایش یافته است.
در این نسخه هم دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستند. درست در زیر دوربین پشتی سنسور اثرانگشت معروف هوآوی قرار گرفته است که ادعا می شود در 0.2 ثانیه گوشی را آنلاک می‌کند. البته از سایر ویژگی های متمایز این گوشی باید به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن نیز اشاره کنیم که امکان 20 ساعت پخش ویدیو را فراهم می‌آورد.
در ضمن سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید 7.0 نوقاست که رابط کاربری EMUI5.1 هوآوی بر روی آن قرار دارد. این گوشی با قیمت 247 دلار و در رنگ های نقره ای، خاکستری، صورتی، طلایی، آبی و مشکی عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها