فیس بوک تا به امروز فاقد قابلیت تصویر در تصویر یا Picture-in-Picture بود، اما این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد زیرا فیس بوک در حال تست قابلیت ویدیویی تصویر در تصویر است.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۷۱
فیس بوک در حال تست قابلیت تصویر در تصویر ویدیویی است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب به کاربران امکان می‌دهند تا همزمان با تماشا کردن یک ویدیو، سایر ویدیوها را نیز بررسی کنند، این قابلیت که تصویر در تصویر یا Picture-in-Picture نام دارد، مدتی قبل به یوتیوب اضافه شد. اما فیس بوک تا به امروز فاقد چنین قابلیتی بود و ویدیوها به صورت پاپ آپ و با استفاده از یک پلیر در این سرویس پخش می‌شدند به این معنی که کاربر یا باید ویدیو تماشا کنید یا برای اسکرول کردن فید خبری خود این ویدیو را ببندد.

این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد زیرا فیس بوک در حال تست قابلیت ویدیویی تصویر در تصویر است. همان طور که در اسکرین شات‌های بالا می‌بینید، کاربران می‌توانند ویدیویی که در حال تماشای آن هستند را به گوشه‌های اپلیکیشن فیس بوک منتقل کنند به این ترتیب می‌توانند علاوه بر تماشای ویدیو همزمان فید خود را نیز چک کنند.

این قابلیت چیزی شبیه به قابلیت مشابه در نسخه دسکتاپ فیس بوک است، در نسخه دسکتاپ زمانی که ویدیو در حال پخش باشد و کاربر صفحه را به پایین اسکرول کند، ویدیو در قالب یک پاپ آپ روی مرورگر شناور می‌ماند تا کاربر بتواند به سایر بخش‌های فیس بوک نیز سر بزند و ویدیو نیز تماشا کند.

البته فیس بوک پیش از عرضه عمومی قابلیت‌های جدید، تست‌های و تجربه‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد به این ترتیب انتظار نداشته باشید که این قابلیت تصویر در تصویر جدید را روی گوشی خود مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها