از مدت ها پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد به زودی پردازنده گرافیکی مورد استفاده در دستگاه های هوشمندش را به صورت اختصاصی خودش تولید کند و این خبر بالاخره چند هفته پیش به صورت رسمی توسط این شرکت تایید و مشخص شد که اپل دیگر قصد ندارد برای تولید پردازنده های گرافیکی با شرکت بریتانیایی Imagination Technologies همکاری کند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۵۱
اپل به دنبال استخدام افراد با استعداد برای تولید پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پس از اعلام این خبر، اپل اکنون آگهی های استخدام جدیدی را منتشر کرده است که نشان می دهد این شرکت به دنبال جذب متخصصان این رشته برای طراحی پردازنده های گرافیکی است. به گزارش تلگراف اپل 12 آگهی استخدام برای عنوان شغلی "مهندس سخت افزار" منتشر کرده است. این افراد قرار است در UK Design Center مشغول به کار شوند و 11 مورد از این 12 آگهی به طراحی GPU مرتبط است.

اپل توضیح داده که به دنبال یک مدیر برنامه مهندسی است که در کنار یک تیم طراحی گرافیک که به تازگی شکل گرفته است، کار خواهد کرد تا بتواند روی تعریف معماری، مشخصات، طراحی و بازبینی پردازنده های گرافیکی از مرحله ایده تا تولید نهایی کار کند.

بدون شک اکنون که این شرکت به دنبال تولید فناوری گرافیک به صورت اختصاصی برای محصولات آتی اش، به متخصصان با استعداد در این زمینه نیاز دارد.

اپل توضیح نداده که با وجود سابقه همکاری چندین ساله، دلیل قطع ارتباط با Imagination Technologies چه بوده است اما واضح است که این موضوع به تمایل اپل برای کنترل داشتن روی سخت افزارهای مورد استفاده در محصولاتش مربوط می شود. تولید پردازنده های گرافیکی به صورت شخصی به اپل امکان می دهد تا فناوری های مورد استفاده را مطابق با چشم انداز خود توسعه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها