بازی‌های فانتزی/جدی که محوریت عموما اکشن یا مبارزه دارند اما دارای محیط و قهرمانانی بامزه و جالب توجه هستند، همیشه در بین بازی دوستان خصوصا مخاطبین موبایل به دست از محبوبیت خوبی برخوردار بوده‌اند. عمده نظرها و نگاه بازیکنان روی این عناوین، چندساعت سرگرمی و لذت بوده که سازندگان نیز با توجه به شناخت سلایق مخاطبان خود، این مهم را به خوبی در آثارشان پیاده سازی می‌کنند تا مورد اقبال بیشتری قرار گیرند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بازی موبایل Almost A Hero را معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۵۴
معرفی بازی موبایل Almost A Hero ؛ تجمع قلدرهای ساده زیست

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گیم شات، بازی موبایل Almost A Hero که توسط استودیو Be Square ساخته شده است، یک عنوان جدید در سبک Clicker می‌باشد که با دارا بودن نقاط قوت فراوان، توانسته طرفداران خود را تا به اینجا راضی نگه دارد.

بازی کلیت بسیار روان و ساده‌ای را دارد و پس از شروع، با در اختیار قرار دادن جزییاتی اندک، بازیکن را از چگونگی و چرایی خود مطلع می‌سازد. داستان بازی موبایل Almost A Hero درباره 9 شخصیت مختلف است که رویای شوالیه‌ای جنگجو شدن و قهرمان بودن را در سر دارند. این شخصیت‌ها در یک روستای کوچک زندگی می‌کنند و به نوعی ساکنین بومی و محلی به حساب می‌آیند تا اینکه با ورود دشمنان مختلف به این روستا، این افراد عظم خود را برای نبرد و ایستادگی مقابل رقبا جزم می‌کنند. داستان نقلی و کوچک بازی به همین سادگی روایت می‌شود و هیچ چیز پیچیده‌ای در خود ندارد. شما یکی از این شخصیت‌ها خواهید بود که در ابتدا و با توضیحات راوی و گرفتن حلقه‌ای مخصوص، به جنگ با سایر دشمنان خواهید رفت.

گیم‌پلی بازی با توجه به سبک که یک Clicker آرکید می‌باشد، بسیار مورد پسند عموم قرار گرفته زیرا در این سبک از بازی آن‌هم روی موبایل به دلیل وجود سیستم لمس با انگشت، هیجان و تنش مبارزات و همچنین خستگی انگشتان دست بسیار بالا است.

ابتدای مرحله نخست پس از دریافت حلقه، باید به تنهایی با کلیک کردن روی دشمنان، انرژی الکتریسیته ساطع شده از شی بخصوص را روانه آن‌ها سازید. پس از گذشت چند دور و کسب امتیاز و سکه‌های لازم، می‌توانید دومین قهرمان خود را آزاد کنید تا در کنار ضرباتتان، او نیز برایتان بجنگد و حجم و سرعت آسیب رساندن را افزایش دهد. این روند به صورت مهیج و بدون وقفه‌ای مدام اتفاق می‌افتد و قابل افزایش خواهد شد. با کسب امتیازات بیشتر و نابودسازی دشمنان محیطی، می‌توانید قهرمانان دیگر را روانه میدان سازید، قابلیت‌ و توانایی هرکدام را ارتقا دهید و چاله میدانی شلوغ و پر برخورد را تدارک ببینید!

طراحی هنری بازی و خصوصا شخصیت‌ها، بسیار زیبا و جالب توجه است. اگر نگاهی به کلیت داستان و روایت آن داشته باشید و شخصیت‌ها و نوع طراحی آن‌ها را ببینید، خلاقیت و ذهن باز طراحان بازی را به شدت تحسین خواهید کرد. افرادی که هرکدام خواستار تبدیل شدن به قهرمانی شهیر و بزرگ هستند، چهره‌های متناقضشان، عدم وجود اسلحه‌ای قدرتمند و درست و حسابی، بستن بشکه‌های چوبی به جای سپر (!) همگی به زیبایی هرچه تمام‌تر معنای نبود امکانات و تلاش برای رسیدن به اهداف را نشان می‌دهند. البته این تعاریف مختص اوایل بازی بوده و با پیشرفت در مراحل و ارتقای توانایی‌ها، اسالح و ابزارآلات جنگی نیز قدرتمند و گسترده خواهد شد.

بازی موبایل Almost A Hero تمام چیزهایش را همان ابتدا به مخاطب نشان نمی‌دهد و رفته رفته با پیشرفت بازیکنان، دشمنان قدرتمند‌تر، بخش‌های جدید و چالش‌هایی بیشتر و در آن طرف جوایز و امتیازاتی بهتر را رو خواهد کرد. با افزایش تعداد قهرمانان در میدان مبارزه، شکست دادن دشمنان مثل قبل راحت نخواهد بود و اگر با خرج کردن سکه‌ها و امتیازات قدرت‌های ویژه هر شخصیت را آزاد کنید و این امر کمی هم راحت شود، تعدد زیاد آنان به چالشی مهیج و قابل قبول تبدیل خواهد شد که بعد از دقایقی، از فرط کلیک کردن‌های زیاد و گذر زمان انگشتتان لمس و بی‌حس خواهد شد!

گرافیک هنری زیبای بازی به دیگر نقاط قوت این عنوان افزوده است و سادگی و قریحه بالای تیم سانده را نمایش می‌دهد. کافی است که میان شلوغی مبارزات و کشت و کشتارها همراه باران سکه و امتیاز، نگاهی به شخصیت‌ها و انیمیشن‌های پویا آنان بیندازید تا متوجه شوید که یک بازی کوچک قرار نیست بدون زحمت و فکر ساخته شود.

بازی موبایل Almost A Hero عنوانی بسیار جذاب و خوش ساخت بوده که با استفاده از گیم‌پلی ساده، محیطی شلوغ و لذت بخش را به نمایش درمی‌آورد، قهرمانانی متعدد و دوست داشتنی را خلق می‌کند و به آن‌ها روح و شخصیت می‌بخشد و هدفی جز سرگرمی و لذت بردن مخاطب خود ندارد که این امر را به روشی صحیح و زیبا پیاده سازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها