اپل در حال برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی و عمده ای بر روی کامپیوتر رده بالای مک پرو خود می باشد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۰۰
تعمیر قدرتمندترین کامپیوتر اپل حدود یکسال طول می کشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، شرکت فناوری کوپرتینو به گروهی از خبرنگاران گفت که قصد دارد یک نسخه جدید و دوباره طراحی شده از این ایستگاه کاری قدرتمند را عرضه کند، اما آن را تا سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد کرد.

فیل شیلر در این باره گفته است: “کاربران هیچ کدام از این محصولات را در سال جاری مشاهده نخواهند کرد. حالا که می خواهیم کار جدیدی انجام دهیم، مهم است که بزرگ باشد و کارهای بزرگ هم بیش از یک سال زمان نیاز دارد.” او گفت که قصد دارند مک پرو را دوباره طراحی کنند و آن را توسعه دهند.

با وجود این که کاربران زیادی از اپل درخواست کرده اند که خط تولید مک پرو به روز رسانی شود، اما این مهم مدت طولانی است که توسط اپل مورد غفلت قرار گرفته و از زمان آخرین به روز رسانی آن بیش از ۱۲۰۰ روز (بیش از سه سال) می گذرد.

این نوع رویدادها، که خبر از محصولی می دهند که حداقل تا یک سال آینده روانه بازار نخواهد شد، برای اپل، که ترجیح می دهد محصولات خود را در سکوت کامل خبری تولید کند، بسیار نادر و زرق و برق دار است. اما به نظر می رسد که این شرکت در تلاش برای جذاب کردن و متقاعد نمودن کاربران برای خرید مک پرو جدید می باشد، که ممکن است بسیاری از آن ها آن را فراموش کرده باشند.

اپل حتی اعتراف کرده است که نسخه فعلی مک آن گونه که باید موفق نبوده است. کریگ فدریگی در این باره می گوید: “ما می خواستیم نسخه فعلی مک پرو محصولی متفاوت و جسورانه باشد، اما با نگاهی به گذشته و عملکرد آن در میابیم که آن طور که می خواستیم نشد و برای برخی از کاربران رضایت بخش نبود.”

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها