طی هفته های گذشته برخی از کاربران نسخه موبایلی فیس بوک یک آیکون جدید شبیه به موشک در این اپلیکیشن مشاهده کرده‌اند. این آیکون که کنار آیکون فید خبری اصلی قرار گرفته یک فید خبری متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، فیدی که پست‌های معروف کاربران و پیج‌های مختلفی را نمایش می دهد که کاربران آن ها را لایک نکرده یا با آنها دوست نیست.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۳۶
فیس بوک احتمالا در حال تست یک فید خبری جدید و متفاوت است + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این آیکون از حدود سه هفته پیش مشاهده شده و برخی اوقات حذف شده و دوباره به سر جایش بر می گردد. با کلیک روی این موشک کاربران یک فید خبری ثانویه را مشاهده می کنند دهد که به موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنها مربوط است. البته برخی از پست‌های این فید نیز صرفا با علایق کاربران در ارتباط هستند.

این فید جدید تا حد زیادی یادآور بخش Explore در اپلیکیشن اینستاگرام است، کاربران در بخش اکسپلور اینستاگرام پست‌هایی را مشاهده می‌کنند که به تشخیص الگوریتم‌های این شرکت به علایق کاربران مربوط هستند.

این اولین باری نیست که فیس بوک یک فید خبری متفاوت را در میان گروه محدودی از کاربران خود تست کرده است. برای مثال در آوریل 2016 میلادی شاهد عرضه سبک جدیدی از فید خبری بودیم که داستان‌های مختلفی را به صورت گروهی درباره یک موضوع خاص نمایش می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها