همان طور که می دانید، اپل به دور از هیاهوی خبری، محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدیدی را معرفی کرد که مهم ترین آنها، آیفون 7 به رنگ قرمز بود. در این میان، آیفون SE نیز با ظرفیت داخلی بیشتر عرضه شد و آیپد ایر 2 نیز با اسم iPad 9.7 و قیمت مناسب تر در اختیار کاربران قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۲۴
نمونه 128 گیگابایتی آیپد مینی 4 با تخفیف 100 دلاری در اپل استور قرار گرفت + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، خانواده آیپد مینی هم از این تغییرات بی نصیب نماندند. آیپد مینی 4 هم اکنون فقط با ظرفیت داخلی 128 گیگابایتی در اپل استور موجود است که با قیمت 399 دلار برای نسخه وای-فای و 529 دلار برای مدل LTE به فروش می رسد:

سال گذشته پس از معرفی آیفون 7، اپل دست به تغییر ظرفیت داخلی آیفون 6s، آیپد ایر 2 و آیپد مینی 4 زد و تبلت کوچک این کمپانی در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایت با قیمت پایه 399 و 499 دلار عرضه می شد. در مقایسه با قیمت گذاری دیروز، می بینیم اکنون آیپد مینی 4 با چهار برابر فضای ذخیره سازی با قیمت مشابه قبل به دست خریداران می رسد.

ناگفته نماند حدود یک سال و نیم قبل در زمان معرفی آیپد مینی 4، اپل همین قیمت 399 دلاری را برای دستگاهی با ظرفیت داخلی 16 گیگابایت تعیین کرده بود و نمونه 128 گیگابایتی این محصول برچسب قیمت 599 دلاری را یدک می کشید.

با این حساب در حال حاضر می توان آیپد مینی 4 را یکی از مناسب ترین تبلت های بازار از نظر قیمت و کارآیی دانست که با ترکیب چیپست قدرتمند A8 و 2 گیگابایت رَم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری پرقدرت، نیاز اکثر کاربران اکوسیستم اپل را برآورده خواهد ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها