از ماه گذشته که سونی بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای دستگاه های اکسپریای خود ارسال کرد، شکایاتی در خصوص چندین باگ که با این آپدیت همراه بوده مطرح شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۸۱
سونی قول داد مشکل صدای تماس های ورودی در اکسپریا Z5 را برطرف خواهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک‌شات، بطور خاص، کاربران اکسپریا Z5 اظهار می کنند که پس از این بروزرسانی اسمارت فون ایشان با مشکلاتی در خصوص کاهش حجم صدای تماس های ورودی مواجه شده است. تعدادی از کاربران نیز در این خصوص رسما شکایت خود را به سونی ارایه داده اند.
سونی پس از حدود یک ماه از دریافت این شکایات پاسخ داده است که مشکل اکسپریا Z5 یک ماه دیگر و با رفع یک باگ برطرف خواهد شد. یکی از مقامات سونی تاکید کرد که این کمپانی وجود این مشکل را مورد تایید قرار داده و بروزرسانی نرم افزاری را برای رفع این مشکل منتشر خواهد کرد.
این بروزرسانی اواسط ماه آوریل به تدریج برای اسمارت فون های اکسپریا Z5 ارسال خواهد شد.
در این ضمن، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که با ریست گوشی به تنظیمات کارخانه ای مشکل موجود برطرف می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها