همه ما اپلیکیشن‌های پیام رسان مختلفی را روی گوشی خود نصب داریم و هر روز پیام‌های مختلفی را دریافت می‌کنیم، پیام‌هایی که جواب برخی از آنها یک "بله"، "نه" یا "باشه" ساده است. صرف نظر از نوع پیام‌های دریافتی، گوشی شما در طول روز به صورت پیوسته در حال ویبره زدن و ارسال نوتیفیکیشن است. حال تصور کنید که گوشی شما می‌توانست نوتیفیکیشن‌ها را به صورت هوشمند و مبتنی بر اهمیت پیام‌های دریافتی ارسال کند تا لازم نباشد برای پیامی که تنها حاوی یک لغت کم اهمیت است، پیام هشدار دریافت کنید.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۶۸
اپلیکیشنی که به شما می‌گوید کدام‌ پیام‌های دریافتی ارزش باز کردن و پاسخ دادن دارند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به نظر می‌رسد که کاربران اندرویدی به زودی چنین امکانی را در قالب یک اپلیکیشن جدید به نام Converbation در اختیار خواهند داشت. ایده طراحی این اپلیکیشن بسیار ساده است و می تواند مبتنی بر محتوای پیام، نوتیفیکیشن‌های مختلفی را نمایش دهد. در توضیح این اپلیکیشن آمده است که کاربران از این پس می دانند که یک پیام دریافتی را باید در همان لحظه دریافت بخوانند یا می‌توانند خواندن آن را به زمان دیگری موکول کنند.

با استفاده از این اپلیکیشن کاربران هم چنین با خبر می‌شوند که یک پیام قابل خواندن در محیط عمومی است یا اینکه باید آن را به صورت شخصی بخوانند. این اپلیکیشن هم چنین می تواند به صورت خودکار پیام‌های آزاردهنده شما را بلاک کند. به این ترتیب نیازی نیست که کاربران تنها برای خواندن پیامی که حاوی شکلک خنده یا اصلاح یک غلط تایپی است، گوشی خود را چک کنند.

این اپلیکیشن در حالت کلی به کاربر اطلاع می دهد که پیام کوتاه است و ارزش پاسخ دادن را ندارد یا اینکه یک پیام بلند است. ظاهرا این برنامه به راحتی روی دستگاه نصب می شود و کاملا هوشمند است می‌تواند یاد بگیرد که کاربر تمایل دارد برای خواندن چه نوع پیام‌هایی، نوتیفیکیشن دریافت کند. کاربران هم چنین می‌توانند برای اینکه گوشی زمان دریافت برخی لغات خاص، نوتیفیکیشن ارسال کند، فیلترهای مختلفی را تنظیم کند.


لینک دانلود Converbation از پلی استور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها