پیشرفته‌ترین مدل میان ساعت‌های هوشمند شرکت اپل Apple Watch Edition نام دارد. در اپل‌های واچ‌های سری 1، نسخه Edition از جنس طلای 18 عیار و پوشش رز گلد است و در میان اپل واچ‌های سری 2، نسخه ادیشن دارای بدنه سرامیکی است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که از انتخاب نام آیفون ادیشن برای اسمارت فون پرچمدار و پیشرفته جدید اپل خبر می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۶
پرچمدار 2017 اپل احتمالا Edition نام خواهد داشت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، مطابق با گزارش وب سایت Macotakara، به نظر می‌رسد که نسخه گران قیمت‌تر آیفون امسال دارای نمایشگر 4.7 اینچی یا 5.5 اینچی نخواهد بود، این آیفون نسخه خاص و جدیدی است که Edition نام دارد و بر خلاف شایعات قبلی به نمایشگر اولد 5.8 اینچی مجهز نیست و در عوض 5 اینچی است.

با این حال خبر بد این است که احتمالا آیفون ادیشن مدتی بعد از سایر آیفون‌ها به بازار عرضه شود. مطابق با این گزارش اپل از مواد مختلفی مانند شیشه، سرامیک و آلومینیوم برای تولید نمونه‌های اولیه این آیفون‌ استفاده کرده و حتی آن را بدون دکمه فیزیکی هوم نیز تست کرده است. در هر حال هنوز مشخص نیست که نمایشگر این آیفون جدید ال سی دی خواهد بود یا اولد.

به همین دلیل این گوشی احتمالا همراه با سایر آیفون‌ها رونمایی می‌شود اما زمان عرضه آن به بازار با تاخیر همراه خواهد بود. انتخاب نمایشگر 5 اینچی برای آیفون پرچمدار امسال، و نه یک نسخه 5.8 اینچی اولد توسط اپل جالب خواهد بود. در هر حال این خبر هنوز شایعه است و به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها