چند ماه پیش گزارش شد که سامسونگ به زودی از دو عضو جدید خانواده گوشی های پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد و به همین دلیل اکنون هواداران این برند منتظر رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus در یک رویداد خبری در تاریخ 29 مارس یعنی 9 فروردین ماه هستند. به این ترتیب هنوز چند هفته تا رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ فاصله داریم و هر روز شایعات، تصاویر و ویدیوهای مختلفی منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در جدیدترین گزارش مربوط به این گوشی ها شاهد انتشار تصویری از هر دو مدل کنار یکدیگر هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۱۶
انتشار تصاویری جدید از گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، مطابق با تمامی اخباری که تا به امروز درباره گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که تنها تفاوت اصلی میان این دو گوشی ابعاد نمایشگر آنهاست. انتظار می‌رود که گلکسی S8 دارای نمایشگر 5.7 اینچی و گلکسی S8 پلاس دارای نمایشگر 6.2 اینچی باشد.

تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی‌ها آنها را در کنار یکدیگر نمایش می‌دهد و همان طور که قابل پیش بینی بود، نسخه پلاس این گوشی‌ها در مقایسه با نسخه معمولی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. تمای گوشی های هوشمندی که دارای نمایشگر بزرگتر از 6 اینچ هستند، در گروه فبلت‌ها قرار می‌گیرند اما احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه بالای گلکسی S8 پلاس موجب می‌شود که این گوشی در دست آن چنان بزرگ به نظر نرسد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این دو گوشی را از چه جهات دیگری متمایز کرده است زیرا تا به حال تمامی مشخصاتی که از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است، کاملا مشابه است.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها