اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای زمان عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در اول اردیبهشت 96 روزشماری می کنند، باید 7 روز دیگر را به زمان انتظار خود اضافه کنید. بنا بر توییتی که توسط افشاگر معروف اوان بلاس منتشر شد، سامسونگ تاریخ عرضه پرچمداران امسال خود را یک هفته به تعویق انداخته است، بدین معنی که حالا زمان عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به روز 28 آوریل، 8 اردیبهشت موکول می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۳۳
عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ به تعویق افتاد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این دو پرچمدار جدید ابتدا قرار بود همچون بعضی مدل های قبلی گلکسی اس در کنگره جهانی موبایل معرفی شوند، اما در این کنگره سامسونگ ویدیویی را منتشر کرد و در آن تاریخ رونمایی از اس 8 و اس 8 پلاس را 29 مارس، نهم فروردینن اعلام کرد. پس از آن تاریخ اول اردیبهشت به عنوان زمان آغاز عرضه این محصولات مطرح شد.

اما علت این تاخیر در عرضه چیست؟ نظرات متفاوتی در این خصوص مطرح است. یک احتمال این است که سامسونگ باید تولید گلکسی های جدید خود را با زمان ارایه ی اسنپدراگون 835 توسط کوالکام هماهنگ کند. احتمال دیگر آنکه سامسونگ قصد دارد کنترل این گوشی ها را چندین بار تکرار کند تا از عدم تکرار فاجعه گلکسی نوت 7 اطمینان کسب کند. در ماه ژانویه، سامسونگ اعلام کرد که روندی 8 مرحله ای را برای کنترل باتری های محصولات خود در نظر گرفته تا از ایمنی آنها اطمینان کسب کند.

اما در آخرین توییت بلاس علت این تاخیر اینگونه مطرح شده است که کوالکام و سامسونگ با نرخ تولید پایین تراشه های 10 نانومتری اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 مواجه هستند و همین امر موجب تاخیر در عرضه این محصولات می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها