مایکروسافت نسخه‌ای جدید و قدرتمندتر از سرفیس بوک را به وبسایت خود اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۵
مایکروسافت نسخه جدید سرفیس بوک را به مایکروسافت استور اضافه کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت،‌مایکروسافت در رویداد ویندوز ۱۰ خود در سال گذشته، در کنار سرفیس استودیو از محصولی به نام سرفیس‌بوک نیز رونمایی کرد؛ اما این شرکت تاکنون مدل به‌روزرسانی شده‌ای از این دستگاه معرفی نکرده است.

وب‌سایت نئو وین مشخصات یک مدل رده‌بالاتر از سرفیس‌بوک را منتشر کرده است که گفته می‌شود برای کاربران حرفه‌ای‌تر در نظر گرفته شده است. این مشخصات باعث شده قیمت مدل جدید سرفیس‌بوک به ۲۹۹۹ دلار افزایش یابد. این محصول از پردازنده‌ی i7 Skylake اینتل بهره می‌برد و علاوه بر این ۱۶ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی سرفیس‌بوک جدید یک ترابایت است؛ البته این مدل همانند سایر مدل‌های سرفیس‌بوک از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بهره نمی‌برد.

سرفیس‌بوک جدید تا به این لحظه در فروشگاه ویندوز موجود نیست و تنها در لیست آن قرار گرفته؛ اما دیر یا زود علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

سرفیس‌بوک اولیه از زمان معرفی تاکنون از جمله دستگاه‌هایی است که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بر خلاف مشکلاتی که این محصول در زمینه‌ی مدیریت انرژی دارد، مایکروسافت ادعا می‌کند سرفیس‌بوک می‌تواند همان محصولی باشد که بسیاری از کاربران مک منتظر آن بودند؛ چراکه این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد و امکانات مناسبی در اختیار کابران قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود مایکروسافت در بهار سال جاری میلادی یک مدل به‌روزرسانی شده از سرفیس‌بوک را معرفی کند. علاوه بر این، ردموندی‌ها از مدل آپدیت‌ شده‌ی دستگاه‌های خانواده‌ی سرفیس پرو در کنار مدل جدید سرفیس‌بوک رونمایی خواهد کرد.

برای بررسی مدل‌های مختلف سرفیس‌بوک می‌توانید به فروشگاه مایکروسافت استور مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها