به نظر می رسد این روزها شبکه اجتماعی که نامش در اخبار زیاد به گوش می رسد، اسنپ چت باشد. به تازگی اعلام شده که کمپانی مادر اسنپ چت 24 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. این اتفاق موفقیتی بزرگ برای اسنپ چت به حساب می آید.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۰
اسنپ چت به رکورد 500 میلیون دانلود در اندروید رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اکنون پس از مدت کوتاهی که از این خبر می گذرد، نسخه اندرویدی این اپلیکیشن هم موفق شده از مرز 500 میلیون بار دانلود در گوگل پلی عبور کند. این خبر برای اسنپ چت قطعاً بسیار خوشحال کننده است، چرا که این شرکت بیشتر در بین دارندگان گوشی های آیفون شرکت اپل طرفدار دارد و بیشترین دانلود آن در iOS بوده است. به همین دلیل از ماه پیش اسنپ چت به دنبال راه هایی بود تا محبوبیت خود را بین دارندگان گوشی های اندرویدی نیز افزایش دهد. به خصوص که در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند بیشتر در اختیار محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید است.

یکی از مشکلات موجود در اپلیکیشن اسنپ چت در پلتفرم اندروید گوگل این است که از لحاظ عملکرد و اجرا چندان ثبات ندارد و باگ های موجود در آن هم زیاد است. اسنپ چت از این مشکلات آگاه است و سعی دارد هرچه سریع تر آن ها را برطرف کند تا کاربران اندرویدی که جمعیت زیادی را تشکیل می دهند به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنند. از جمله ویژگی های جذابی که اسنپ چت را تبدیل به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب کرده است؛ می توانیم به فیلترهای جذاب عکس و ویدیوی آن اشاره کنیم که تقریباً هرروز و با توجه به مناسبت های مختلف به روز رسانی می شوند.

به هرحال اسنپ چت اکنون می تواند رسیدن به رکورد 500 میلیون دانلود در اندروید را جشن بگیرد و به موفقیت های هرچه بیشتر خود بیاندیشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها