ساعاتی پیش کمپانی سونی از اسمارت فون جدید خود، اکسپریا XZ Premium پرده برداشت؛ اسمارت فونی که از ویژگی های یک اسمارت فون بالارده برخوردار است که از آن میان می توان به نمایشگر 5.5 اینچی، رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل (4K) و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 کوالکام اشاره کرد. در حالیکه XZ Premium نخستین اسمارت فونی نیست که از رزولوشن 4K برخوردار است (این افتخار به نام اکسپریا Z5 Premium ثبت شده است)، اما نخستین گوشی تجاری است که به تراشه اسنپدراگون 835 تجهیز شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۳۴
اکسپریا XZ Premium سونی نخستین اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون 835

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، کمپانی کوالکام تایید کرد که اکسپریا XZ پریمیوم اولین گوشی است که با اسنپدراگون 835 راهی بازار می شود. این احتمالا بدین معنی است که این اسمارت فون سونی پیش از گلکسی اس 8 به بازار عرضه خواهد شد.


سونی اظهار کرده که اکسپریا XZ پریمیوم، در فصل بهار عرضه خواهد شد. در عین حال بر اساس شایعات گلکسی اس 8 نیز از 21 آوریل عرضه می شود که در این صورت سونی باید XZ Premium را در عرض دو ماه آینده روانه بازار کند.


اسنپدراگون 835 که بر پایه فناوری 10 نانومتری ساخته شده، از بازدهی بسیار بالاتری نسبت به تراشه های نسل های پیشین کوالکام برخوردار است. این اسنپدراگون در کنار 4 گیگ رم، به اکسپریا XZ پریمیوم اجازه می دهد عملکردی بسیار روان تر داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها