شرکت HTC از دو گوشی پرچمدار جدید سری U خود در هند رونمایی کرد . بر اساس اعلام شرکت HTC گوشی U Ultra و U Play به ترتیب با قیمت های 896 دلار و 597 دلار در بازار این کشور عرضه خواهند شد .
کد خبر: ۱۰۰۵۴۱۰
اچ تی سی دو گوشی  U Ultra و U Play را در هند رونمایی کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت افزار، گوشی HTC U Ultra جدید ترین و بهترین گوشی این سری HTC می باشد . این دستگاه دارای بدنه شیشه ای است که HTC به آن liquid surface می نامد و همچنین از یک صفحه نمایش دوم در بالای صفحه نمایش اصلی 5.7 اینچی با کیفیت QHD بهره می برد . از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون 821 ، 4 گیگابایت فضای حافظه رم ، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ، 4 میکروفون برای ظبط 360 درجه ای صدا و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی HTC U Play نیز نسخه جمع و جور تر U Ultra می باشد که از مشخصات سخت افزاری آن می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p ، پردازنده MediaTek P10 Helio ، 4 گیگابایت فضای رم ، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و جلو و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هر دو گوشی دارای تکنولوژی HTC U Sonic بوده و دارای پورت یو اس بی نوع C می باشند . همچنین HTC در گوشی های جدید خود از یک دستیار صوتی جدید استفاده کرده است که در هر حالتی از صفحه نمایش کاربران می توانند از آن استفاده نماید . این دستیار صوتی می تواند می تواند قفل صفحه نمایش را باز کرده ، پیام ارسال کند و یا تماسی برقرار کرده و حتی تماس های ورودی را نیز رد نماید . شایان ذکر است که تنها مدل دو سیم کارته این گوشی ها در هند عرضه خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها