یک کافه در اتریش برای مقابله با افرادی که زمان زیادی را به شارژ باتری تلفن‌های همراه هوشمندشان اختصاص می‌دهند، تصمیم جالبی اتخاذ کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۹۹
تصمیم جالب کافه اتریشی برای کاربران تلفن‌های همراه!

به گزارش جام جم آنلاین از العالم ، «گالینا پوکورنی»، مالک یک کافه در اتریش که از حضور گردشگران و مشتریان برای شارژ طولانی‌مدت تلفن‌های همراهشان به تنگ آمده است، از افرادی که زمان زیادی را به این امر اختصاص دهند 1 یورو هزینه اضافی دریافت می‌کند.

وی در این خصوص می‌گوید: «گردشگران همیشه می‌گویند برق، برق، برق! متأسفم، اما چه کسی می‌خواهد هزینه آن را به من بپردازد؟ من مالک یک کافه هستم؛ نه یک کافی‌نت! وضع در حال بدتر شدن است. مردم می‌آیند و تصور می‌کنند همه چیز در دسترس و رایگان است. شما حتی صبح‌ها چشم‌هایتان را مجانی باز نمی‌کنید.»

پوکورنی می‌گوید: این هزینه را سال گذشته به منوی خود افزود؛ اما روز چهارشنبه وقتی یک روزنامه اتریشی از وجود آن خبر داد و درباره پولی اضافی که از خبرنگارش برای شارژ تلفن همراه دریافت شده بود مطلبی منتشر کرد، اقدام وی مورد توجه قرار گرفت.

این هزینه برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها نیز محاسبه می‌شود و استفاده از پریزهای برق متعدد برای شارژ چندین وسیله الکتریکی، هزینه مشتریان را افزایش می‌دهد. البته استفاده از اینترنت بی‌سیم همچنان رایگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
۰
۰
دستخوش

نیازمندی ها